Kongepuden

Til Viking Cats’ påskebanko vandt jeg bl.a. en Dogsmart pude og selvom den stadig ikke har fundet sin endelige plads i huset, er der ikke meget tvivl om, hvem den tilhører

Galliano låner den også engang imellem, men en kongeblå pude er bestemt ikke for damer, så jeg har indtil videre ikke set hverken Fanny eller Ana på den :slight_smile:

Wow den ser lækker (og stor!) ud :slight_smile: Hvad er der i den? Krøjerkugler eller hvad?

Nej, det er en helt almindelig pude, der er indeni :slight_smile:

Ah :slight_smile: Der er ikkenoget at sige til den er populær, det er jo en ren trone :smiley:

Ja, man kan ikke være to på den på én gang. Det har jeg gennemskuet :wink:

Det er den da slet ikke stor nok til at dele :slight_smile:

Sikke en flot kat! & sådan en fortjener da klart sin helt egen kongepude :hjerte:

Er det et kattetoilet i baggrunden? & hvis det er, må jeg så spørge om hvor du har købt det, for det er da klart det fedeste jeg til dato har set :slight_smile:

Sikke da den smukke rigtig troner :iloveyou:

Naturligvis er det Sanders pude - kongeblå er lige ham. :smiley:

Småååååkke Sander :hjerte: Hvor den pude klæder dig godt :ok:

[QUOTE=Enki;839412]Sikke en flot kat! & sådan en fortjener da klart sin helt egen kongepude :hjerte:

Er det et kattetoilet i baggrunden? & hvis det er, må jeg så spørge om hvor du har købt det, for det er da klart det fedeste jeg til dato har set :slight_smile:

[/QUOTE]

Sander takker for alle roserne og sætter pris på at være i centrum for en gangs skyld :wink:

Du har helt ret i, at det er en kattebakke og det er absolut også noget nær den pæneste, jeg nogensinde har set (et meget bevidst valg, nu den skulle stå i stuen :)). Den er i sin tid købt hos www.mypetcarrier.co.uk, men jeg mener ikke, de har dem mere.

Der er dog andre steder i England, den kan fås, så hvis du søger på Booda Cleanstep, bør du kunne finde den. Den er ikke specielt dyr, men koster en del i fragt at få hjem, så man skal ville det :wink:

[QUOTE=Temple Bar;839469]Sander takker for alle roserne og sætter pris på at være i centrum for en gangs skyld :wink:

Du har helt ret i, at det er en kattebakke og det er absolut også noget nær den pæneste, jeg nogensinde har set (et meget bevidst valg, nu den skulle stå i stuen :)). Den er i sin tid købt hos www.mypetcarrier.co.uk, men jeg mener ikke, de har dem mere.

Der er dog andre steder i England, den kan fås, så hvis du søger på Booda Cleanstep, bør du kunne finde den. Den er ikke specielt dyr, men koster en del i fragt at få hjem, så man skal ville det ;)[/QUOTE]

Takker mange gange, må undersøge om det er noget jeg kan finde penge til (når jeg har fundet et sted at købe den & prisen) Er rigtig glad for det er en kattebakke, for efter jeg har skrevet mit indlæg kom jeg til at tænke på at det næppe var et særligt heldigt spørgsmål, hvis nu det var kunst i havde stående :tihi:

Kæft, hvor er han smuk der på sin kæmpekongepude

OK… nu skal jeg altså lige vide om jeg er den eneste der hele tiden læser titlen på denne tråd som kongepudLen? :tihi:

Smuk kat der ser ud til at nyde sin nye pude :slight_smile: