Konkurrence om en flaske Bachs Nødhjælpsdråber

Hvad hedder min gamle friske huskat som nu er 14 år? Hun er sort og hedder et ret almindeligt navn som især mange huskatte og blanding af racer på KG hedder. Hun kan ses i et af mine fotoalbums på KG.

Konkurrencen løber til på søndag aften og præmien er en flaske Bachs nødhjælpsdråber, som er godt til både mennesker og dyr.

Jeg tror den hedder Misser

jeg er sikker på hun hedder blackie

Jeg vil hjælpe lidt mere - der er et E i hendes navn.

Haha May-Britt…Perle…Plet…

Jamen der var da E i de navne I havde skrevet - så hvorfor skulle de bud så lige pludselig ikke være gode nok? [smilie=hate-ghgh.gif] [smilie=hate-king.gif] Nu må det da vist være nok bud fra jer to. Der skal jo også være navne at vælge imellem til de næste. Og den der først har det rigtige navn, er vinderen af en flaske blandede Bachs Nødhjælpsdråber, som er klar tl brug.

Jeg gætter på Mille :wink:

Ja, jeg er enig med Pernille [smilie=hate-hehe.gif]

Mille er mit bud [smilie=hate-ghgh.gif]

Æv Mille var også mit bud…

Hvad så med Bella?

Jamen så vil jeg da gætte på Kisser…

[smilie=hate-lol2.gif]

Jeg tror hun hedder Sorte…

Kunne ik lige finde skønheden nogen steder i dine fotoalbums…

May-Britt: er der slet ikke nogen af os, som har gætet rigtigt?

Næh, der er ingen af jer, der har gættet rigtigt, men det har da været tæt på. Der er ikke så mange, der er med på spøgen, så jer der allerede har givet gæt har lov til endnu et bud på hendes navn. Der er kun én præmie og den der kommer først, har vundet flasken. Jeg vil lade konkurrencen udløbe kl. 21.00 i aften søndag.

Skulle jeg ikke komme på, er der så én af jer, der lige sender mig en pb på KG. Jeg har nemlig KG som startside og så ser jeg jo om der er en pb :slight_smile:

Lille mis

nyt bud:
Freja

Det har været meget nærmere på end de bud I nu er kommet med Pernille og Birthe. Når klokken bliver 19.30, er der 3 ekstra gæt til hver af jer, der hænger på.

Uha uha - I skulle bare vide, hvor tæt nogle faktisk har været på. Pernille og Birthe - vent lige med jeres ekstra bud til efter 19.30.

Pyh det er dejlig varmt. Vi har besøg af mine to nevøer på 9 og 11 år, så der er blevet råhygget med vandspreder, leg med kattene og om lidt skal der spises pølsehorn og pizza. Den mindste er “pyroman” og han har lavet bål og så skal der grilles skumfiduser.

Kattene nyder det helt vildt og Jerry er drivvåd af at løbe under vandsprederen. Han er en rigtig vandhund. Og SUK som her ser ud at poteaftryk og skidt på gulvene.

Og de tre sidste gæt fra mig…sortemis, belladonna, perlemis

Nu er tiden udløbet - og ærgerligt at ingen gættede det. Og måske ikke så underligt med det meget skønne vejr. Jeg gemmer flaske til en anden gang, når jeg kommer på noget spændende, at starte en konkurrence på.

Hun hedder SILLE og der var jo virkelig nogen, det var tæt på…

[smilie=hate-cry2.gif]

Jeg kan godt forstå, du græder Birthe - men er det ikke underligt, at der er 3 der har nævnt Mille - og ingen kommer på banen med Sille …