Konkurrence - sommerkatte 2020

Dronningen promenerer… :heart:


Dushara Cathal Caithlin, 19.07.2020

12 Synes om

Yes - jeg var ikke den eneste! :grin:
@PiaH & @Milles_mor: Godt nok føles det som efterår lige nu, men vi har altså ikke engang nået 15. august endnu… :sunglasses:

1 Synes om

Ralf nyder varmen i dag og går gerne med mig rundt og dufter til blomster :slight_smile:

8 Synes om

@Juvena … ikke endnu

:sweat_smile: Sorry

1 Synes om


Der er varmt, når selv en siameser går i brædderne :sunny:

5 Synes om

Puffe og Chardonnay hænger ud ved/i poolen :desert_island:

15 Synes om

Så er der 6 timer tilbage, hvor I kan poste sommerkatte!

Så må der stemmes på årets sommerkat. Afstemningen løber lørdag og søndag. Sæt i gang!

5 Synes om

Så er der fundet en vinder af årets sommerkonkurrence. Det vil sige - der er faktisk 2, der må dele æren: @NinaA 's poolbillede og @FinnFrode 's billede af Bastian i skyggen. Her kl. 6.09 mandag morgen har begge fået 15 stemmer.

Hvis jeg ikke husker helt forkert, vandt Bastian, den flotte fyr, også sidste år?

Lige som sidste år er der en lille præmie på spil, som vil blive tilsendt, hvis vinderne vil sende mig deres adresser på pb.

Tillykke begge to - eller alle 5, hvis vi tæller de firbenede med :flag:

Vil en af jer finde på et nyt emne til den almindelige ugekonkurrence? Vi kan lade den løbe i 2 uger her i første omgang.

6 Synes om

Mange tak - det var en overraskelse. Mon ikke Nina :flag: har et forslag til nyt emne? :slight_smile:

6 Synes om

Tak!! Det havde jeg slet ikke regnet med! Der var SÅ mange andre skønne billeder af dejlige sommerkatte :heart_eyes:
Hvis ikke @FinnFrode har et oplagt emne i baghånden, vil jeg lægge hovedet i blød og se på at få oprettet en ny konkurrence imorgen :slightly_smiling_face:

7 Synes om

Jeg minder lige vinderne om, at de skal sende deres adresse til mig, hvis de vil have deres præmie - @NinaA, @FinnFrode.

Jeg ved godt, jeg burde have din fra sidste år, FF, men hvor - er spørgsmålet, så du må gerne sende den igen :slight_smile:

2 Synes om

Så er præmien nået frem til vores postkasse.
Bastian og jeg takker så mange gange - det er en stor ære. :slight_smile:

17 Synes om

Vores flotte præmier er også vel ankommet. Jeg har bare haft lidt svært ved at få den til at sidde stille sammen med Puffe og Chardonnay længe nok til at jeg har fået taget et billede :p:
-eller måske det er Chardonnay det kniber med at få til at sidde stille… :runsylvester:
Må se om jeg kan få diplom og snacks listet i nærheden af ham på et tidspunkt hvor han sover og tage et billede :hoho:

Vi takker ihvertfald både for de mange stemmer og den flotte præmier :inlove:

10 Synes om

Dejligt at høre, at de er nået frem :slight_smile:

2 Synes om