Konkurrence

Hey til alle i Kattegale!

I forbindelse med jeg har fået Cleopet produkterne på “lager” synes jeg der skulle falde lidt godt af til jer! :stuck_out_tongue:

Derfor starter jeg nu denne konkurrence med temaet Sommer

Reglerne er simple. her i tråden kan i frem til d. 1/8 poste det bedste sommerbillede af jeres elskede kat/te og når tråden bliver lukket for indslag d 1/8, vil min meget kritiske kæreste vælge de 10 bedste billeder blandt jeres indslag, der vil så blandt jer brugere blive stemt om hvilket bilede i synes bør vinde!
hver bruger kan kun deltage med 1 billede!

Til den heldige vinder vil der falde en Cleo Pet Duffle Bag Bed af i farven Cream Dash

Så nu er det bare frem med kameraet -thumbs

Sweet! Den vil mine missere nyde! -thumbs

Har skiftet bileldet til Dejlige Theodor og søde Cassey

Bedste venner

Eeeej sikke da en skøn idé… må se om jeg kan være kreativ, den ville da være dejlig at have -forelsket

Må jeg bruge et billede af en løve???

-høhø -høhø -høhø

Elsker dette billede af Olivia i træet -forelsket

Så det vil jeg gerne deltage med :slight_smile:

Sikke en god ide med en lille konkurrence. Så får vi også set en masse dejlige billeder.
Rigtig dejlig præmie…

Vores 4 store katte vil gerne deltage med billede fra 1 dag i den nye løbegård under altanen. Det er nu en uge siden.

• Kattene er SÅ glade for græshjørnet. De havde jo masser af græs, da de løb frit… Men hvor er det dejligt de nu er sikre. Ser da også ud til de hygger sig ikke… -catsleep

Ønsker i stedet at deltage med dette billede (nederst)…

Jeg har da også lige et sommerbillede somjeg vil deltage med

Butterfly som sidder midt i valmuerne

uhh godt man har til 1/8… Så burde kattenes kattegård være helt færdig, så jeg kan nuppe et par sommerbilleder… :smiley: [bigloony] Glæder mig til at se alle de gode billeder… :stuck_out_tongue:

Kun hvis det er din egen -hæhæ

Jeg vælger så at indtræde i konkurrencen med min smukke huskat Karlsson, som virkelig forstår at nyde solen når den er fremme. :smiley:

her så mit indslag lille ice der forsøger at fange en mus :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

er der slet ikke flere der har lyst til at være med :?

-jegkrydser -jegkrydser

Det kan du tro vi vil -forelsket Og hvor er det bare sødt af dig at smide en præmie ind, en super flot een endnu… wauw -thumbs

Mit yndlings sommerbillede er det her af min elskede kyssekat Benny - jeg synes alt det grønne klæder hans sort sølv farve -love

Uh jo - vil da gerne være med, så her kommer mit fattige bidrag.

Desværre det eneste sommerbillede jeg har pt, da min gl. pc brød sammen i torsdags.

Så vil jeg da også forsøge mig med et billede af Bonnie og fugl :slight_smile:

hold da op min kære kæreste får sig en sag for når han skal vælge billeder ud, jeg er glad for det ikke er mig -høhø

Det er svært med et sommer billede når man bor i en lille lejlighed på 1 sal, med udsigt til beton og et sort tag :frowning:
Men jeg tager udfordringen op så snart kameraet kommer hjem :slight_smile:

Super god idé!

jeg skal vist også have kamereaet frem… og se om det kan blive et enkelt solskinsbillede :slight_smile: det er sgu en udfordring på 4 sal :slight_smile:

-pote krams

der er ingen der har sagt billedet skal være tagen udendørs -thumbs

en stille time i en solstråle eller et besøg i en potteplante kan gøre det, kreativitet frem for alt -engel