Kønsbestemmelse

Vi har i øjeblikket 3 små søde killinger i pleje for det lokale kattehjem. Vi fik egentlig at vide at de alle er hunkatte, men nu er jeg kommet i tvivl… Hvad synes I de ligner?

1

2

3

I får også lige et par bonus billeder af den anden ende, men de er heller ikke særligt gode for de havde ikke tid til det pjat!

1 - Vi havde en hånd klar under hendes numse.

3 og 2

Pige, dreng og dreng

Første er en pige og sidste er en dreng.
Det midterste foto er lidt underligt i belysning og afstand i forhold til de andre, så den er jeg mere i tvivl om, men umiddelbart vil jeg mene en dreng.

Enig med Gitte. Pige og 2 drenge.

Også enig :slight_smile: Første er pige, de to andre drenge (tror jeg i hvert fald)

Jeg takker for hjælpen. Det bekræfter min mistanke om at det er 1 pige og 2 drenge. 2 er måske lidt uklar på billedet, men IRL ligner den mere 3 end 1.

Kønsfordelingen passer i øvrigt også helt fint med deres temperament :slight_smile:
Nr. 1, Lilli kommer hun vist til at hedde, er en lidt mindre og forsigtig, men utrolig sød pige som godt kan give igen når drengene er stride.
Nr. 2, intet navn endnu, er en lille rod, men mere mild end nr. 3 og den mest kælne/menneskesøgende samt den der snakker/spinder mest.
Nr. 3, kommer vist til at hedde Sparta, er en rigtig lille slagsbror, klart den vildeste af dem alle sammen, han sidder ikke stille ret længe af gangen :høhø:
Det er der faktisk ikke rigtig nogen af dem der gør. De bor i vores køkken og lige meget hvad man åbner - køleskab, døre, skuffer eller opvaskemaskinen så har man pludselig 3 killinger der er på vej ind, ud eller op :uha: Så det er lidt en udfordring at lave mad pt., men det er også rigtig sjovt at have sådan nogen små pus at passe på og lege med :slight_smile: