Konstant forkølet

[quote=Bamse;287391]Jeg er småforkølet året rundt. I nogle perioder er det mere end ander.

Jeg har fået af vide af min læge at det er helårssnue. Og der ikke er så meget jeg kan gøre ved det. Det underlige er faktisk at jeg om vinteren er mindre snottet end resten af året.[/quote]

Helårssnue er 12-måneders varianten af høfeber om man så må sige, altså en allergisk reaktion, og du kan sagtens gøre noget ved det, enten medicinsk eller ved at udelukke de ting du ikke kan tåle (hvis du altså har den type hvor allergenet kan påvises). Du kan læse lidt her: http://www.netpatient.dk/helaars-snue.htm

Mvh hende der også har helårssnue :høhø:

Ja Tina det er det nemlig! Det er bare så træls! Jeg kan ikke tåle støv, det er en af tingene. Og ca. alle slags pollen i større eller mindre grad! Men øv for dig også, det er bare noget møg!

Min udløses af græs, husstøvmider, skimmelsvamp, hund…og kat :frowning:

Derfor tager jeg en allergipille hver dag året rundt og det holder det nogenlunde i ave. Det er kun i græssæsonen, missernes fældetid og hvis jeg har hvirvlet for meget støv op herhjemme at jeg reagerer ekstra meget og så må der lidt mere medicin indenbords.