Ja, Inge skal køre med mig til hobbyudstillingen i morgen, men jeg har ikke hørt fra hende og kl. er ved at være mange.
Er der en venlig sjæl herinde, som vil sende mig hendes telefon nummer, eller bede hende ringe til mig, så vi kan få aftalte hvad tid jeg skal hente hende i morgen, og så jeg kan få adressen? 
[QUOTE=DK Thomani;217805]Ja, Inge skal køre med mig til hobbyudstillingen i morgen, men jeg har ikke hørt fra hende og kl. er ved at være mange.
Er der en venlig sjæl herinde, som vil sende mig hendes telefon nummer, eller bede hende ringe til mig, så vi kan få aftalte hvad tid jeg skal hente hende i morgen, og så jeg kan få adressen? :)[/QUOTE]
Har desværre ikke hendes nummer 
Noget helt andet er, hvad tid har I tænkt jer at køre? Iflg. krak tager det 1 time 20min, så tror vi kører ved 7 tiden…

[quote=Itzy Bitzy;217832]Har desværre ikke hendes nummer 
Noget helt andet er, hvad tid har I tænkt jer at køre? Iflg. krak tager det 1 time 20min, så tror vi kører ved 7 tiden…
[/quote]
Jeg regner med at køre herfra halv otte, og det tager ca 10 min at køre ind til Mozarts Plads hvor jeg skal hente Inge