Kontigent/medlemsgebyr

Altså sådan en side her må da koste penge - jeg har altså ikke forstand på det, men gør den ikke?

I KinderGarden :wink: betalte man over sin mobil, hvad gør vi her???

Mai: Nej, den koster ikke noget… ikke som den er nu :wink:

er osse mere end villig til at spytte i kassen hvis det kræves
sad osse og tænkte på om man mon kunen lave en slags direkte chat herinde

Jeg betaler også gerne :smiley:
Og det med chatten lyder godt, for jeg synes godt nok man roder meget rundt i hvor det hele foregår :oops:

Johnny: Det med chat ved jeg ikke. Jeg sætter dig på som hjælpeadmin, så kan du kigge på det, er det okay ?

helt ok, dog har jeg squ heller ikke meget hjerne til det, det er nok mere tonya, men vi hitter nok ud af det

Okay, så bliver du sandelig lige HA,er Johnny :wink:

MB for pokker gav du lige magt til en mand. Altså vi bliver da nødt til at have en snak vi to… [smilie=hate-nono.gif]

Johnny kan der så ikke blive lavet noget som gør at man kan se at der har været en besvarelse i en tråd man følger for som det er nu skal man jo pløje dem alle igennem hele tiden og jeg er som min kat siger du jo… :stuck_out_tongue:

Mai: du kigger da bare ude i siden hvor de forskellige tråde/forums er og der ser du en kattepote, hvis den vinker er der et nyt indlæg i den tråd hvor katten vinker
du ka osse nederst på siden her se hvad de forskellige poter betyder

udover det skal du såmænd ikke være nervøs for at jeg har fået lidt magt, jeg vil meget nødig bruge den og da slet ikke til magt-misbrug, har jo haft en god lærer i may-britt og set hvordan man varetager sådan en opgave

ville ønske at hvis der blev tale om betaling at man så kunne betale med dankort også…