KOR & MAN/CYM seminar i Turku d.23.11.12 kl.17

Til dem det måtte interessere:) - i forbindelse med 2 certs udstillingen i Turku d.24.+25.11.12 holdes der seminar om KOR og MAN/CYM fredag aften inden weekenden:thumbup:

Der arbejdes på at samle katte nok af hhv KOR & MAN/CYM til KOR Breed BIS lørdag og MAN/CYM Breed BIS søndag. Hvis ikke Breed BIS opnås, vil specialshow for racerne arrangeres hhv lørdag og søndag. Det synes oplagt, at holde race seminar i forbindelse med at et betydeligt antal af disse forholdsvis små racer er samlet:thumbup:

Hvor ligger Turku ? …

Turku er i Finland - på svensk kaldes byen Åbo. Man kan sejle derover fra Stockholm.

Finland :rock:
Eller bare “megetlangtvæk” :smiley:

:tak:

vil du evt sende mig en pb med hvilket hotel i bor på. Jeg synes at det lyder rigtig spændende og jeg kunne faktisk godt havde lyst til at tage derover (der er også en del olh opdrættere og måske kan jeg så se min sorte OLH dreng igen)

KOR-folket bor på Holiday Inn. Klubben har reserveret hele hotellet, så man skal huske at sige “Turku cat show” ved henvendelse til hotellet:)
Hvis du har mod på det, er der stadig plads i bussen;)

jeg skal nok lige snakke med min mand om det… men jeg kunne virkelig godt være fristet… Mest fordi jeg ved at der er mange orientalske langhår på deres udstillinger

Line… husk på at det jo bliver billigere, når man er flere til at dele transporten - og bussen er ganske brændstoføkonomisk :thumbup: Så er der selvfølgelig færgen og hotel…

: Og en hel fantastisk flot sejltur, hvor man næsten tror, at man sejler på land !
Cats og Conni

Min mand synes godt om ideen… Hvor god plads har i tilbage…

Vi har plads til jer begge:) (isaer hvis den ene eller begge har kørekort;)) Vi kører torsdag formiddag, saa vi kan naa færgen torsdag aften og være i Turku fredag morgen. I tide til seminaret fredag aften. Vi sejler hjem igen søndag aften efter show.

Hvad med 3? Måske har jeg en killingekøber der gerne vil med

Hvis du, din mand og en killingekoeber skal med, er alle pladser optaget :slight_smile:

Line,
Jeg ser lige, I bor i Holstebro. Bussen kører fra Kbh. Hvis I kan møde bussen i Kbh eller Malmø torsdag morgen/formiddag, er I velkomne til at køre med:)

Jeg finder lige ud af noget men jeg er ret sikker på at jeg gerne vil havde en plads til mig og 1 kat… Jeg skal lige af fundet ud af lidt med pasning af barn før jeg er sikker på om Patrick også kommer med.

Jeg kan nok godt finde et sted at sove onsdag til torsdag i København

[QUOTE=line_refsgaard;928580]Jeg finder lige ud af noget men jeg er ret sikker på at jeg gerne vil havde en plads til mig og 1 kat… Jeg skal lige af fundet ud af lidt med pasning af barn før jeg er sikker på om Patrick også kommer med.

Jeg kan nok godt finde et sted at sove onsdag til torsdag i København[/QUOTE]

Når du ved noget med sikkerhed, så booker vi plads på færge og hotel:)

Som jeg skrev på fb, vil jeg rigtig gerne optage den ene plads… :slight_smile:
Kan jeg have 2 katte med - i hver deres transport-taske??

[QUOTE=trillingsgaard;933182]Som jeg skrev på fb, vil jeg rigtig gerne optage den ene plads… :slight_smile:
Kan jeg have 2 katte med - i hver deres transport-taske??[/QUOTE]

Det burde du kunne:) Måske kommer vi til at sidde med katte på skødet;)

Jeg kan nemt sidde med den ene på skødet… :slight_smile: