Køre bil musik

Hvad hører du af musik når du kører bil ? Og skråler du med ?

Lige pt har jeg CDén med David Guetta - Poplive drønende for fulde hammer under min kørsel…og ja, jeg er en bilskråler :tihi:

Jeg er vild med at høre Paul Simon når vi køre lange ture.

Elsker at lytte til hans tekster og lade fantasien få frit løb :slight_smile:

Jeg hører som regel bare hvad der bliver spillet i radioen … Nova FM :ups:
Hvis der kommer en sang jeg rigtig godt kan li’ så skruer jeg op, men jeg skråler ikke med -surrender

jeg lytter til altmuligt når jeg kører bil.
har en ret avanceret radio i dytbilen og jeg har en usb-key på 4 gb som indeholder ca 900 sange af blandet art, lige fra dansk melodi grand prix til døds-metal.
den usb-key er altid i radioen

Jeg vil have fred og ro, når jeg kører.
Faktisk det samme, når jeg er hjemme.
Jeg hører mest P 1
Men ellers bliver det ELVIS for fuld drøn. :wehuu:
Jeg elsker rock-musik…

Det ved jeg!

[ame=“Celine Dion - I Drove All Night [video remix] - YouTube”]YouTube - Celine Dion - I Drove All Night [video remix][/ame]

(Altså bare musikken - man kan jo skråle med uden det kan høres -LOL)

Jeg synes der er meget godt køre-bil musik.

Nu har jeg ikke bil - så det er ikke aktuelt, men hvis jeg havde, så blev det countrymusik.

:tihi::tihi::tihi::tihi:

Hører rigtig meget radio (:tihi: min kæreste siger jeg keder mig´i lastbil for jeg kan hvor alle radio stationer ligger)
Men der skal musik på når der kører syntes man bliver så godt humør af det .

[quote=Eva;282415]Nu har jeg ikke bil - så det er ikke aktuelt, men hvis jeg havde, så blev det countrymusik.

:tihi::tihi::tihi::tihi:[/quote]

det er da heller ikke så ringe endda, især ikke hvis det er det “nye” country-musik

Jeg er nok mere til det ældre - såsom Johnny Cash f.eks.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Køre-bil-musik er Steve Harley and the Cockney Rebels, Bob Dylan, og gøre-rent-musik er Dire Straits :slight_smile:

Uha jeg er vild med Savage Garden, the animal song :

[ame=“Savage garden - The animal song - YouTube”]YouTube - Savage garden - The animal song[/ame]

Men hele december måned har jeg kun julemusik med.

:inlove::inlove::inlove:

Har ikke bil, men nu hvor jeg har fået en Discman høre jeg skam musik både når jeg går og cykler.

Lige pt hører jeg klassisk musik f.eks Bach’s Air

:hjerte:

Har ikke bil, men nu hvor jeg har fået en Discman høre jeg skam musik både når jeg går og cykler.

Lige pt hører jeg klassisk musik f.eks Bach’s Air

:hjerte:[/quote]

Kender ikke så meget til klassisk, men Beethovens 9. er dejlig :inlove: Det var min søn, der spillede den for mig for et års tid siden :slight_smile:

[quote=M&M-mor;282471]Kender ikke så meget til klassisk, men Beethovens 9. er dejlig
Det var min søn, der spillede den for mig for et års tid siden :)[/quote]

:):slight_smile:

Så er du bare NØDT til at høre den… :kryds:

[ame=“Bach, Air ("on the G string", string orchestra) - YouTube”]YouTube - Bach, Air on the G string (Air on a G string, string orchestra)[/ame]

Det bedste er

REM

The Cardigans

Nephew

Hej matematik

Jane og mig er meget enige om mange ting, men musik er ikke en af dem. Nuvel, enkelte ting kan vi begge to godt lide, men Jane har musik, jeg aldrig kunne drømme om at høre og omvendt.

Hvis jeg skulle vælge køre-bil musik, så ville mine førstevalg nok være sådan noget som

Dire Straits
Metallica
Rammstein
Nephew

Ja - den sidste kan vi så blive enige om, men efter som vi ikke altid kan høre Nephew, så står den oftest på radio, når vi er ude at køre :slight_smile:

/Flemming

[quote=Sheer;282413]Det ved jeg!

YouTube - Celine Dion - I Drove All Night [video remix]

(Altså bare musikken - man kan jo skråle med uden det kan høres -LOL)

Jeg synes der er meget godt køre-bil musik. [/quote]

Den er bare SÅ fed :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Jeg hører meget forskelligt - pt. hvad der er i radioen - og ja jeg er en skråler :tihi:

[quote=Flemming;282486]Jane og mig er meget enige om mange ting, men musik er ikke en af dem. Nuvel, enkelte ting kan vi begge to godt lide, men Jane har musik, jeg aldrig kunne drømme om at høre og omvendt.

Hvis jeg skulle vælge køre-bil musik, så ville mine førstevalg nok være sådan noget som

Dire Straits
Metallica
Rammstein
Nephew

Ja - den sidste kan vi så blive enige om, men efter som vi ikke altid kan høre Nephew, så står den oftest på radio, når vi er ude at køre :slight_smile:

/Flemming[/quote]

ret fedt køre-musik, rigtig mande-rock:thumbup:
undtagen lige nephew