Køresyge

Nu har vi prøvet at køre små ture med ham - og hver gang har han kastet op.
Jeg har så været hos dyrlægen som gav os nogle tabletter som hedder Cerenia.Dyrlægen har ringet og forhørt sig på Cerenia, da de kun er til hunde, men han fik at vide at katte godt måtte få dem også.
Han skal have en halv tablet en time før han skal ud og køre, så det vil vi prøve imorgen.
Nu håber jeg bare at det hjælper.
Er der nogen herinde der kender Cerenia ?

[QUOTE=Ribemis;611886]Nu har vi prøvet at køre små ture med ham - og hver gang har han kastet op.
Jeg har så været hos dyrlægen som gav os nogle tabletter som hedder Cerenia.Dyrlægen har ringet og forhørt sig på Cerenia, da de kun er til hunde, men han fik at vide at katte godt måtte få dem også.
Han skal have en halv tablet en time før han skal ud og køre, så det vil vi prøve imorgen.
Nu håber jeg bare at det hjælper.
Er der nogen herinde der kender Cerenia ?[/QUOTE]

Joan (Morgunstrálan) fik dem anbefalet af en dyrlæge, mener jeg, da vi var i Hårlev, og jeg spurgte så efter dem hos dyrlægen i Vejen, da jeg alligevel skulle derind forbi. Hun brugte så temmelig lang tid i telefonen med producenten og endte med ikke at ville udlevere dem til brug til kat.

Du må meget gerne opdatere, om de har hjulpet hos jer, for så vil jeg høre hos vores egen dyrlæge en gang.

Jo jeg fik det anbefalet af en dyrlæge , og de havde gode erfaringer med Cerenia til katte som bliver køresyge. Cerenia er et produkt til hunde, ligesom Suprelorin er. ( kemisk kastration)

[QUOTE=En forhenværende bruger;615671]Joan (Morgunstrálan) fik dem anbefalet af en dyrlæge, mener jeg, da vi var i Hårlev, og jeg spurgte så efter dem hos dyrlægen i Vejen, da jeg alligevel skulle derind forbi. Hun brugte så temmelig lang tid i telefonen med producenten og endte med ikke at ville udlevere dem til brug til kat.

Du må meget gerne opdatere, om de har hjulpet hos jer, for så vil jeg høre hos vores egen dyrlæge en gang.[/QUOTE]

Nu har vi været ved vores egne dyrlæger, og de spurgte også producenten, der fortalte, at de har god erfaring med at bruge det til katte. De kunne i øvrigt også fortælle, at de får det godkendt til katte til efteråret.