Korrekturlæsning på hjemmeside?

Jeg er i gang med at opdatere min hjemmeside og har i den forbindelse lavet en enkelt side på engelsk.

Gider i hjælpe med at læse korrektur på den? :slight_smile:

Hvis i falder over fejl på de danske sider må i selvfølgelig også gerne påpege dem :slight_smile:

www.thomani.dk

We are a family of 5 and we live in Copenhagen. Annie grew up with cats, and she has lived with cats always, except for the 6 years when she lived in an apartment with no pets allowed. When we bought our house the first thing Annie insisted on was getting a cat. Thomas surrendered and now loves the cats, even though he said they would be Annie’s cats. They have over time made some heavy pawprints on his heart. Our 3 wonderful children love the cats very much and it is clear that the feelings are mutual.

We enjoy our time with the cats very much, there is just nothing like coming home from work and being met at the door by the whole flock, or relaxing on the couch with one or more cats on your lap demanding your attention.

You can view our kittens on the Killinger page and if it is empty you can view our plans at the planer page.

If you wish to contact us you can mail to [email protected]

If you prefer contact by phone Annies number is +45 25 46 58 51.

We are attending the show in Køge on 29 January with Thomanis Aaliyah. It will be her last show as a youngster.

Thomanis supermodel litter won BIS litter at the show in Prismen Copenhagen on 4 December.

Annie is creating a new website, so it will be some time before it is complete.

Max is number 6 on Felis Danicas toplist for kittens/youngsters 2011!!

Cherry got his first CAC at Racekattens show in Hårlev.

Cherry had an excellent day at Daraks show in Jyllinge. He got EX1, BIV total, NOM and BIS youngster!!

Max is number 2 on Norsk Skovkatterings toplist for kittens/youngsters and number 4 on Racekattens for 2011.

Cherry got EX1, BIV and NOM at Racekattens show in Svinninge!

Max got EX1, BIV, NOM and BIS again at Daraks show in Haslev!!

Another super show, this time in Liberic, CZ. Max got 2 x EX1 and 2 x BIS!!

We had a super day at Racekattens show in Næstved. Cherry got EX1, NOM and 2 votes on stage! Max got EX1, BIV, NOM and BIS kitten!!

Jeg har kun rettet deciderede stave- og grammatikfejl, for det er ligegyldigt, om jeg kender et “finere” ord for en ting - det skal stadig være dit sprog på din hjemmeside :slight_smile:

Jeg har i teksten rettet webpage til website - det mener jeg også bør rettes i overskriften, der så skal hedde “Welcome to our website”

We are a family of 5 and we live in Copenhagen (living in Copenhagen). Annie grew up with cats, and she has lived with cats always, except for the 6 years when she lived in an apartment with no pets allowed. When we bought our hose (house) the first thing Annie insisted on was getting a cat. Thomas surrendered and now loves the cats, even thoug (though) he said they would be Annie’s cats. They have over time made some heavy pawprints on his heart (set heavy pawprints in his heart). Our 3 wonderfull (wonderful) children loves (love) the cats very much and it is clear that the feelings are mutual.

We enjoy our time with the cats very much, there is just nothing like coming home from work and beeing (be) met at the door by the whole flock, or relaxing on the coch (couch) with one or more cats on your lap demanding your attention.

You can wiev (view) our kittens at the Killinger page and if it is empty you can wiev (view) our plans at the planer page.

If you wish to contact us yo (you) can mail to [email protected]

If you prefer contact by phone Annies number is +45 25 46 58 51.

Og så under news:
We are attending the show in Køge den 29. january (January 29th) with Thomanis Aaliyah. It will be her last show as a youngster.

Håber rettelserne giver mening :slight_smile:

Tak Mette :slight_smile: Jeg er dog lidt i tvivl om du kun havde rettelser til den linie du har markeret med fed? :slight_smile:

Det er ikke mig, der har markeret den - jeg har kopieret teksten fra hjemmesiden ind, som den stod :slight_smile:

Skal se, om jeg stadig kan rette, så viser jeg lige de rettelser, jeg har lavet :slight_smile:

For satan Tea, der er jo meget :høhø:

Doh! Selvfølgelig var den fed i forvejen Mette. Man skal ikke lave hjemmeside når man er træt :tihi: Men lysten kom altså over mig.

SÅ tror jeg, jeg fik markeret det hele :slight_smile:

[QUOTE=DK Thomani;780987]For satan Tea, der er jo meget :høhø:

Doh! Selvfølgelig var den fed i forvejen Mette. Man skal ikke lave hjemmeside når man er træt :tihi: Men lysten kom altså over mig.[/QUOTE]
Haha, sorry! :ups: Jeg har dog, i modsætning til Mette, taget mig lidt kunstnerisk frihed visse steder :tihi:, hvor der ikke er tale om egentlige fejl.

Tusind tak for hjælpen, der var godt nok mange fejl :tihi:

Det er helt ok Tea, jeg sætter stor pris på at i gider hjælpe :smiley:

Jeg har en rettelse til selve menuen. Ikke nødvendigvis en fejl, men stadigvæk: Under menuen “hunkatte” er menuen “In English” der ikke.

God idé Annie med en engelsk side også.

Hvor er det dejligt at man bare kan spørge herinde, og vips … så er der svar.
Fantastisk forum og fantastisk hjælpsomme brugere :ok:

Orv, jeg faldt lige over én, jeg er imponeret over, at jeg ved :slight_smile:

Alta’s mors stamnavn er stavet forkert - der er kun ét g i Wegiewood :wink:

Flot arbejde Annie, når de få fejl de andre nævner er rettet :slight_smile: Har dog lige en lille ting mere :
Du skriver :
Annie is creating a new website, so it will be some time before it is complete ,
der skal stå take some time i stedet for be some time hvis det skal være grammatisk korrekt :slight_smile:

Den er her hos mig? :?

[QUOTE=DK Lindvig;781002]God idé Annie med en engelsk side også.

Hvor er det dejligt at man bare kan spørge herinde, og vips … så er der svar.
Fantastisk forum og fantastisk hjælpsomme brugere :ok:[/QUOTE]

Ja, jeg tænkte det var på tide med en engelsk side / guide til at finde rundt :slight_smile:

Ja, det er skønt man kan bede om hjælp herinde :ok:

[QUOTE=Temple Bar;781003]Orv, jeg faldt lige over én, jeg er imponeret over, at jeg ved :slight_smile:

Alta’s mors stamnavn er stavet forkert - der er kun ét g i Wegiewood ;)[/QUOTE]

Det er det da også, tak Mette :slight_smile:

Jeg kommer også lige med min version af det… Har som Tea også taget lidt mere kunstnerisk frihed… Blir iøvrigt (forhåbentligt :kryds:) færdig med min bachelor i engelsk her til sommer så hvis der er andre som gerne vil ha lidt hjælp til oversættelse så vil jeg MEGET gerne hjælpe - synes jo det er sjovt :tihi:
Der er iøvrigt ikke rigtigt nogle alvorlige fejl så det er som sådan ikke nødvendigt at rette dem. Rettelser er med blå og så har jeg smidt et par kommaer hist og her :slight_smile:

We are afamily of 5 living in Copenhagen. Annie grew up with cats, and hasalways lived with cats, apart from the 6 years when she lived in anapartment where pets were not allowed. After we bought our house, thefirst thing Annie insisted on, was getting a cat. Thomas surrendedand now loves the cats, even though he said they would be Annie’scats. In time, they have left behind major pawprints on his heart.Our 3 wonderful children love the cats very much and it is clear thatthe feelings are mutual.

We enjoythe time with the cats very much – there is simply nothing likecoming from work and be met at the door by the whole pack, orrelaxing on the couch one or more cats in your lap demanding yourattention.

You cansee our kittens under the Killingerpage and if it is empty, then you can see our plans at the planerpage.
Ifyou wish to contact us you can email us at [email protected]
Orif you prefer to contact us by phone then Annie’s number is +45 25 4658 51

Sikke en masse mellemrum der er forsvundet. Håber du kan finde ud af hvor de skal være, ellers retter jeg gerne min egen korrektur :tihi:

[QUOTE=DK Thomani;781014]Den er her hos mig? :?

Ja, jeg tænkte det var på tide med en engelsk side / guide til at finde rundt :slight_smile:

Ja, det er skønt man kan bede om hjælp herinde :ok:

Det er det da også, tak Mette :)[/QUOTE]Ej, hvor sjovt. Det er den bare ikke hos mig. Jeg har lige taget et screenshot af det:

Tak allesammen :slight_smile:

[QUOTE=Maibrit;781029]Ej, hvor sjovt. Det er den bare ikke hos mig. Jeg har lige taget et screenshot af det:

[/QUOTE]

Ej, hvor mærkeligt! :uha:

Jeg nåede at sende dig et ark på din mail, inden jeg tog mig tid til at læse, hvad andre allerede havde skrevet :ups: