Kørsel fra Kolding-området til Skørping søges

Hej Kattegale

Jeg er en venlig og absolut bedårende pose Golden Grey Odour, der søger en plads i et bagagerum eller lignende i en bil, der kører til JYRAKs udstilling i Skørping d. 3-4 september 2011. Jeg er både renlig, er i original pose, lugter ikke, men er dog en smule tyk/tung (ca. 14 kg.). Jeg skal ikke udstilles, da jeg hverken er særlig racetypisk eller har en stamtavle (dog er begge mine forældre ægte poser Golden Grey Odour), og derfor medfølger der hverken burgardin, Sturdie eller en gyldig JYRAK-tilmelding, og da jeg er eksemplarisk under kørsel (og aldrig bliver køresyg) følger der heller ikke noget transportbur med.

Jeg vil gerne afhentes i Kolding-området, hvis det er muligt, og gerne sættes af oppe hos Brita i Hittekat-standen i løbet af dagen (evt. når udstillingen er slut, så Brita ikke skal slæbe rundt på mig alt for meget). Brita ved i øvrigt godt, hvor jeg efterfølgende skal hen.

Her er lige et flot billede af mig (bemærk mit fine håndtag):

Jeg håber at der er nogle, der vil hjælpe mig lidt på vej. :slight_smile:

Ærgerligt jeg ikke så det tidligere. Vi har lige været i Kolding og handle, og vi skal også til Skørping. Har du mulighed for at få den til Vejen? Jeg ved ikke lige, hvornår vi kommer til Kolding igen.

[QUOTE=En forhenværende bruger;660699]Ærgerligt jeg ikke så det tidligere. Vi har lige været i Kolding og handle, og vi skal også til Skørping. Har du mulighed for at få den til Vejen? Jeg ved ikke lige, hvornår vi kommer til Kolding igen.[/QUOTE]- Jeg vil se om jeg ikke har mulighed for at komme den vej omkring. Det er i hvert fald en alletiders mulighed. Pt. sidder jeg dog i Grindsted, men min kæreste og jeg forventer i løbet af den kommende uge, at flytte ned i lejligheden.

Er der et bestemt tidspunkt på dagen, hvor det vil passe Jer bedst, at jeg kommer forbi?

[QUOTE=Maibrit;660700]- Jeg vil se om jeg ikke har mulighed for at komme den vej omkring. Det er i hvert fald en alletiders mulighed. Pt. sidder jeg dog i Grindsted, men min kæreste og jeg forventer i løbet af den kommende uge, at flytte ned i lejligheden.

Er der et bestemt tidspunkt på dagen, hvor det vil passe Jer bedst, at jeg kommer forbi?[/QUOTE]

Vi er som regel hjemme efter 17, nogle dage tidligere, fredag allerede ved 13-tiden.

[QUOTE=En forhenværende bruger;660701]Vi er som regel hjemme efter 17, nogle dage tidligere, fredag allerede ved 13-tiden.[/QUOTE]- Jeg vil lige finde ud af det med min kæreste når han kommer hjem fra arbejde. Så vil jeg vende tilbage.

[QUOTE=En forhenværende bruger;660701]Vi er som regel hjemme efter 17, nogle dage tidligere, fredag allerede ved 13-tiden.[/QUOTE]- Jeg vil lige finde ud af det med min kæreste når han kommer hjem fra arbejde. Så vil jeg vende tilbage.

Rigtig, mange tak.

Jeg har fundet en anden løsning. En udstiller fra Kolding vil tage pose med for mig. Ellers rigtig mange tak for din venlighed, Jane. Den sætter jeg rigtig meget pris på. :slight_smile: