Kørsel København - Vorbasse

Skal du til Jyraks udstilling i Vorbasse 26/27 november og har du plads i bilen til en pose med “ting og sager” til Hittekatstanden ?:lys-ide:

Så vil jeg gerne høre fra dig :ok:

Jeg har nemlig samlet en masse gode ting som Brita gerne vil sælge, men jeg kommer ikke selv til Vorbasse.

Jeg bringer gerne ud i Storkøbenhavn / Sjælland. Bare jeg kan få en kop the og lidt kattenus :muhaha:

[QUOTE=DK SismoCats;716188]Skal du til Jyraks udstilling i Vorbasse 26/27 november og har du plads i bilen til en pose med “ting og sager” til Hittekatstanden ?:lys-ide:

Så vil jeg gerne høre fra dig :ok:

Jeg har nemlig samlet en masse gode ting som Brita gerne vil sælge, men jeg kommer ikke selv til Vorbasse.

Jeg bringer gerne ud i Storkøbenhavn / Sjælland. Bare jeg kan få en kop the og lidt kattenus :muhaha:[/QUOTE]

Ellers skal du da selv til Givskud, eller ?? så kommer det da til Jylland

Ja, jeg skal selv til Givskud, men det passer ikke Brita at komme forbi der :frowning:

Så derfor søges der kørsel :slight_smile:

Jeg tager det gerne med fra Givskud til Brita :slight_smile: Jeg kommer og kigger om lørdagen :slight_smile: Hvis det er

Super, tusind tak.

Jeg skal til vorbasse :slight_smile: vil gerne medbringe, har os selv en masse til hende.

Skriv pb hvis det er :slight_smile: