Overvejer helt at starte med at udstille mine katte igen især nu begge tøserne har udviklet sig meget positivt.
Jeg er en person(tvivler på kæresten vil med) og 1 mellemstor transportkasse. har også en transporttaske med som backup men den sidder på mit skød hvis det bliver nødvendigt. Foruden det gardin mm til et enkelt dobbelt bur.
Er der nogle der kan komme forbi Uhe(mellem Give og Billund) og tage mig med en af dagene. Betaler selvfølgelig min del af benzin/diesel.
Håber der er nogle med plads i bilen(fylder meget lidt )
for busserne kører elendigt fra Uhe :surrender1:
Er der en bestemt dag (lørdag eller søndag), hvor du rigtig gerne vil udstille? Lørdag er der jo Brite special show, hvis der kommer 50 briter, og søndag kommer der en masse Korater.
[QUOTE=tzari;590725]Jeg er åben overfor begge dage. Ej hvor pinligt jeg først ser dit svar nu :)[/QUOTE]- Det er altså også nemt, at overse tråde. Lørdag vil passe mig rigtig fint, da jeg kan risikere, at skulle til den sidste eksamen om mandagen, hvor jeg også bliver HTX-student. Er den dag OK med dig??
Hvis du gerne vil med Søndag - kan jeg nemt tage dig med…
Eneste lille minus for dig - er at jeg er steward og medhjælper i JYRAK - så jeg bliver og hjælper med nedpakningen af udstillingen…