Kradse tønde

Er dette en kattene gider at bruge??

Vi har en der ligner - og den er meget populær.

Og får man killinger med mellemrum vil jeg især tro at den er populær hos dem :slight_smile:

Killingerne gider bruge den…de voksne kan til nød bruge den øverste kurv. Og så syntes jeg kvaliteten ikke er særlig god. Plydset på min er allerede gået op på trods af den ikke er særlig meget brugt.

Simba har denne her - fine (synes jeg) tønde. Han gider overhovedet ikke beskæftige sig med den - en sjælden gang ligger han på toppen. Jeg gemmer endda mad i den for at gøre den spændende. Den står i stuen, men han foretrækker vores - helt nye - sofa :frowning: Vi håber vores næste killing bliver gladere for den.

Og så med billede på, så det giver mening :slight_smile:

Sådan en tønde er jo så også kun rigtig sjov når der er en anden killing at lege med i og rundt om den :slight_smile:

[QUOTE=Prinsessejulie;1062070]Er dette en kattene gider at bruge??

http://www.zooplus.de/shop/katzen/kratzbaum_katzenbaum/kratztonne/162885[/QUOTE]

Jeg ville ikke vælge den så høj - springer kattene op på den vælter den - det sker selv med den der er mindre og mine letbenede katte

Hmm hvis den både vælter og plysset går op, så tror jeg bare jeg springer over… Kan sikkert godt finde noget mere spændende at sætte i katteværelset :slight_smile:

Mine 3 har den der er nummeret mindre og de elsker den :slight_smile: hulerne bliver brugt når der skal sove middagslur. Toppen når der skal holdes øje med noget i haven eller man bare lige skal have en hurtig en på øjet :slight_smile:

Jeg syntes den står stabilt nok…men ikke en jeg havde købt hvis jeg vidste hvor kedelig kattene syntes den er.

Hvor er den fra og hvad koster den?

Den er fra Petfun og den jeg har er ca. 1 år gammel, kostede vist nok 12-1400 kr…men de ligger aldrig i hulerne, kun på toppen.

Ja jeg har netop brug for en til lige den brug.
Min Gizmo elsker sin plads på toppen, hvor han kan kigge ud af vinduet - men vores tønde er ved at have set en ende på sit liv :tihi:
Hvor høj er din tønde?

[QUOTE=En forhenværende brugerLyngby;1062113]

Og så med billede på, så det giver mening :-)[/QUOTE]

Vil du af med den, så sig endelig til :slight_smile:

Det skal jeg nok. Jeg tester den lige på vores nye killing, når han kommer. Men ellers kan jeg jo lige så godt skippe den videre.

[QUOTE=DK Mammarazzi;1062133]Ja jeg har netop brug for en til lige den brug.
Min Gizmo elsker sin plads på toppen, hvor han kan kigge ud af vinduet - men vores tønde er ved at have set en ende på sit liv :tihi:
Hvor høj er din tønde?[/QUOTE]

Min - som er samme slags - går til lige omkring vindueskarmen i højden (ekskl. øverste seng) og jeg går ud fra, at mine vindueskarme er ret standard i højden :slight_smile:

Min er noget bredere end den der på foto, og noget dybere i tønden. Er nok en større model…

Kan du huske, hvad du har givet for din?

Jeg har den tønde fra petfun og mine skovkatte er glade for den. Også de voksne :slight_smile: mest brugt er selvfølgelig sengen på toppen, men hulerne er skam også jævnligt i brug ( ca hver dag) kvaliteten er super god, har efterhånden haft den i 3-4 år.