Kradsetønde

Sælger denne kradsetønde…

den er i fin stand - der skal dog nye tæpper til, da de originale var meget slidt - så de er smidt ud…

Meget solid bygget…

pris 200kr

beklager billederne vender forkert…

Den vil jeg gerne sætte mig på, hvis den ikke allerede er væk :slight_smile:

Jeg tror nu altså, den er beregnet til katte …

Den er din… (: hvornår vil du hente ?
den skulle gerne hentes snarest muligt - aller helst i weekenden…

[QUOTE=trillingsgaard;1276713]Den er din… (: hvornår vil du hente ?
den skulle gerne hentes snarest muligt - aller helst i weekenden…[/QUOTE]

Åhh det er straks værre … jeg er lidt over booked denne weekend som det er :S og hele næste uge er jeg i nattevagt … jeg prøver lige om jeg kan få et hul i tidsplanen på søndag.

ØV osse…den havde pyntet SÅ meget i rafleboden d. 30.4.

Hvis den kan komme til JYRAKs GF næste lørdag, ville vores katte blive glade for den :slight_smile:

Anne og jeg har lavet en aftale, så hvis den kan komme med til GF’en på lørdag må jeg gerne få den af Anne til næste hittekattehobbyudstilling (rafleboden). Min gemal laver istedet en fødekasse til de røde dutter “Anne” render rundt med:høhø:

Jeg ved pt ikke om jeg kommer til GF… Og ville som sagt gerne af med den i denne weekend, da jeg helst ikke vil flytte ret meget på den, læs gider ikke slæbe den op på 2. Sal for at slæbe den ned igen… Den er tung og uhandy…

Hvis der kan laves en form for stafet ville det være fint, og ellers henter jeg den bare inden du skal flytte

Hvis den kan levere i Børkop eftermiddag- aften mandag tirsdag kan jeg levere den til jeres GF lørdag formiddag

jeg har noget du meget gerne må ta’ med til Brita …hvis du gider

Det gør jeg da bestemt hvis det kommer til Børkop :slight_smile:

det gør det så…og hvis tønden kommer tættere på, ka’ jeg måske oss tage den

Det ville da være win-win, vi må lige tales ved i en pb så kan vi udveksle tlf. og adresse og dato og tid tralalalala - vil se om jeg mon kan have nogle sokker på lager og om Britta mon har interesse i dem

Hvor er i søde…tuuusind tak. Og sokker er jeg altid interesserede i. Har solgt SÅ mange af slagsen ja faktisk sendte jeg 5 par af sted i fredags.

I må sige til hvad det ender med. OM jeg skal hente den, den kommer med til GF eller noget 3.

Jeg overleveres en hulens masse i morgen - det må så ligge i min bil til på lørdag og køre lidt frem og tilbage mellem Jylland og Fyn om jeg ikke gider slæde det ud og ind - jeg sms´er til Camilla korat når jeg lørdag vågner - og så dukker jeg op i Baslev på min vej mod Middelfart - jeg regner med at være der omkring middag + / - sådan måske kl 13

Jeg tænker jeg måske kan arr. at være der samtidigt med I har en pause da jeg jo ikke er medlem af Jyrak og derfor dårligt kan gå ind og melde min ankomst :slight_smile:

[QUOTE=catsanddogs;1276997]Jeg overleveres en hulens masse i morgen - det må så ligge i min bil til på lørdag og køre lidt frem og tilbage mellem Jylland og Fyn om jeg ikke gider slæde det ud og ind - jeg sms´er til Camilla korat når jeg lørdag vågner - og så dukker jeg op i Baslev på min vej mod Middelfart - jeg regner med at være der omkring middag + / - sådan måske kl 13

Jeg tænker jeg måske kan arr. at være der samtidigt med I har en pause da jeg jo ikke er medlem af Jyrak og derfor dårligt kan gå ind og melde min ankomst :-)[/QUOTE]

Jeg har ikke modtaget tønden i dag- men håber den finder vej til GF