Kradsetræ?

Hej…

Overvejer dette træ til Mille da jeg syntes hun skal have lov til at komme op i højden… og mere at hvæse kløer på.

Har kigget på disse.

Nogle der kender til siden? Om man kan tro på den? På forhånd tak…

1 Synes om

Den side kan du absolut godt tro på - jeg har handlet der flere gange :smiley_cat:

2 Synes om

Ja, det er bare en dansk, lidt dyrere udgave af Zooplus, så produkterne fejler ikke noget :slight_smile:

2 Synes om

Kan ikke huske om jeg selv har brugt siden, men den får okay anmeldelser på trustpilot.

trustpilot

Til gengæld købte jeg i sommers det ene af de kradsetræer du viser, det første af dem. Og det er både kattene og jeg glad for. Jeg købte det hos Zooplus til 849,90 kr. Hæ… Og jeg kan se at hos Zooplus skriver de “kun hos os” hvilket jo så ikke er sandt. :grin:

image

1 Synes om

Bitiba er ejet af Zooplus :wink:

3 Synes om

Ahhh synes nok der var et eller andet, men jeg glemmer jo den slags lige så hurtigt som jeg får det at vide. :hoho:

1 Synes om

Det er nu den jeg hælder mest til, da der er en lidt langt stykke hvor hun kan væse klør på… og så er den ikke grim at kigge på. :grinning:

1 Synes om

Den er absolut pæn og skal nok holde sig pæn længe, medmindre man har katte, som elsker at tygge i kanterne af sengene :slight_smile:

Lige præcis derfor jeg valgte den, det og så at jeg ville have noget der ikke var lige så højt som mit gamle, da min ene kat har gigt i ryggen, og jeg forsøger at begrænse hvor langt hun hopper.

Alvin er typen der elsker at tygge i ting, men overaskende nok tygger han ikke i den her. Men det var et sats fra min side. :slight_smile:

Jeg har haft en “gnaver”, så jeg tør ikke satse på den type træer, selvom de er pæne (til at starte med).

Bitiba er som skrevet ejet af zooplus og har en del varer fra dem så køb roligt på den.

Find en variant hvor der er mindst en lang stang så hun kan strække sig i fuld længde og lidt mere. Du vil blive forbavset, hvor lange de kan blive :-).

Mine kan godt lide huler og hylder i højden.
Hylden i højden må godt være med en lille smule slingre-kant så de kan ligge og vende og dreje sig uden at ryge ned. Og de er helt vilde med hængekøjer.

Køb noget der er kraftigt og gerne stammer af træ. De stammer der er lavet af pap er billige men de holder virkelig dårligt.

Jeg har selv nogle ting fra deres xl serie og det holder fint også til tunge Maine Coons

Og endnu en gang tillykke med Mille, hun er sådan en fin kat og hun ser ud til at nyde hendes smørhul hos jer. Hun har helt sikkert vundet i kattelotteriet!

Så et træ i stil med dette ville mine være glade for

2 Synes om

Jeg er vild med det her, det ville være så fint i udestuen. Desværre tror jeg ikke det er stabilt nok, når der kommer tre tosser uden bremser og lander i det :smile:

2 Synes om

Kan det ikke boltes fast til gulvet? :laughing:

1 Synes om

Vi har Catherine træet (det har en gulvplade størrelse og højde så det passer perfekt i et hjørne i køkkenet. Ellers har vi Petfun, der er KRAM). Det er en fin kvalitet for “de billige” træer. Mine hvæser meget kløer på tønden, hvor de kan strække sig helt ud, og top-sengen har altid McCoy som gæst når han sover (medmindre han har fået lov at komme med i soveværelset). :smil:

Et Jacky O. fra Petfun.de ville dog være valget herhjemme. Især pga ingen kunstig plys, vaskbare senge/hængekøjer og solidt træ i stammerne og topkvalitet sisal, der ikke sådan lige bliver slidt over :smil:

Jeg har lige købt dette … glæder mig til at pakke ud og sætte op snart :slightly_smiling_face:

6 Synes om

Jeg har den vægmonterede udgave af Jacky O med kun to køjer (fordi jeg har loft til kip, så ingen loftsmodeller kan sidde i spænd). Det købte jeg i 2007/08 og har for nylig udskiftet to af stolperne, da de nederste var blevet for slidte efter alle de år. Resten af træet fejler intet og det bliver brugt flittigt - også af 5 kg hankastrat, der kommer flyvende i høj fart direkte op i nederste køje :smiley:

1 Synes om

Ja, jeg har et vi købte i 2013, og selv til flittig brug i et opdræt står det stadig fint. Vi har slidt en del af de billige op i den tid :slight_smile: