Kradsetræ

Nu da Barky (Julia) har arvet mit gamle kradsetræ, da vi skal flytte til en meget mindre lejlighed, er min misser noget triste over at deres madmor bare giver deres ting væk:D
Så jeg skal finde et super godt nyt et til dem, har kigget en del på sonja fra petfun er der nogle der har erfaring med det? og kan en 8-9 kilos maincoon dreng som stadig vokser være i den der tønde?:S

Jeg vil foreslå træerne, som Ann K herindefra forhandler - de er solide og kan sagtens holde til en voksen MCO. http://annk-butik.dk/katz.html

Jeg har 2 maincoons og en skovkat, og kan godt lide ideen fra Petfuns træer om at man kan vaske køjerne.
Det er mere hvad for en model andre syntes der er bedst til store katte?

Amanda - Prøv at kigge i fotogalleriet herinde, Coon Danica har masser af MCO’s og Petfun træer… Det ser ikke ud til at hendes katte har problemer med at komme ind i hulerne. Omend det ser ud til at hun har de tønder med “panorama” huller, altså de aflange store huller…

Og igen: TUUUUSIND tak for kradsetræet…!!! :hjerte:

Bare søg på “Petfun” inde i selve galleriet, så dukker der en masse billeder op. :smiley:

[QUOTE=RybergKlanen;775411]Jeg har 2 maincoons og en skovkat, og kan godt lide ideen fra Petfuns træer om at man kan vaske køjerne.
Det er mere hvad for en model andre syntes der er bedst til store katte?[/QUOTE]

Det samme kan lade sig gøre med de træer, du kan købe hos mig… i hvert fald nogle af modellerne…
Du kan også skifte fx en fast hylde ud med en hængekøje, dog vil dette koste lidt mere…
Priserne er dog stadig lavere end petfuns… og der leveres også på din adresse…

Det er allerede gjordt :slight_smile:
Er helt vild med hele Coon Danicas flotte katte park:D ,men det er svært at se på billederne hvor store træerne er og hvor meget de fylder.

Og da vi flytter fra 120 m² til 45 m² med 3 katte vil jeg gerne gøre det så godt og forhåbentlig spændene som overhovedet muligt for dem, det bliver en udtordring for os alle at bo på så lidt plads.:S

Pet fun er bare så godt og kan sagtens bære mange maine cooner :smiley:
Lige et foto taget for 10 min. siden :slight_smile:

Og det fylder ikke specielt meget ud i rummet, det træ :slight_smile: Jeg gætter på, at bundpladen er 60 x 60 og så skal der selvfølgelig lige være “luft” til at lade hængekøjerne vende forskellige retninger :slight_smile:

Super dejligt billed:)
Der er godt nok nogle der nyder livet:høhø: mener mine 3 forsømte misser der må tage til takke med et aflagt mølædt micro kradsetræ fra da jeg havde ildere, i disse dage:tihi:

Ja de fleste af petfuns træ ser slanke men solide ud, og da pladsen jo blive meget begrænset virker de som et godt køb.

Lisbeth hvad med tønderne bliver de brugt eller er det bedre med flere køjer?

[QUOTE=RybergKlanen;775441]Super dejligt billed:)
Der er godt nok nogle der nyder livet:høhø: mener mine 3 forsømte misser der må tage til takke med et aflagt mølædt micro kradsetræ fra da jeg havde ildere, i disse dage:tihi:

Ja de fleste af petfuns træ ser slanke men solide ud, og da pladsen jo blive meget begrænset virker de som et godt køb.

Lisbeth hvad med tønderne bliver de brugt eller er det bedre med flere køjer?[/QUOTE]

Ja, de er ikke så brede :slight_smile:
Tønden er en gammel en vi har haft længe…jo, den bliver brugt, især når her er killinger, ellers er det mest hunden som bruger tønden her :tihi:

Hun elsker at ligge inde i hulerne :høhø:
Må hellere lige sige at det er chihuahuaer :slight_smile:

Men køjer er det absolut foretrukne her.

Tusind tak for alle jeres svar:) Tror at det bliver denne her
http://shop.petfun.de/de/kratzbaeume/deckenkratzbaeume/sonja.html
så er der lidt for dem alle unge som galmle, og plads nok til alle, selv om de nok ikke vil ligge der alle 3 på en gang:S

[QUOTE=RybergKlanen;775600]Tusind tak for alle jeres svar:) Tror at det bliver denne her
http://shop.petfun.de/de/kratzbaeume/deckenkratzbaeume/sonja.html
så er der lidt for dem alle unge som galmle, og plads nok til alle, selv om de nok ikke vil ligge der alle 3 på en gang:S[/QUOTE]

Det ser godt nok lækkert ud :thumbup:

Jeg ville så lakere træet inden brug for lettere rengøring.