Kradsetræ

hej

håber i kan hjælpe mig… for nogle år siden købte jeg dette

kan desværre ikke huske hvor jeg købte det… andet ind det var på en gård på sjælland… men er der nogen af jer der har set sådan et til salg nogen steder

det trænger så meget til at blive udskiftet… men de er så glade for det.

håber i kan hjælpe mig

ps. ved ikke om det er det rigtige sted jeg ligger denne tråd…

Hvis du kommer til MIddelfart-udstillingen kan jeg tage et med der ligner, blot er det helt til loftet, men det kan jeg forsikre dig for misserne blot vil blive glade for.
Og salget går endda til svigtede misser, nemlig min hittekattekonto.
Det jeg mener er også i blå plys
OG koster 650 kr

er det med to puder/hængekøjer… ved ikke lige hva man kalder dem…

Du får lige en PB …skal lige finde et billede (du får det som link)
Jeg sender to billeder for jeg har to slags klatremiljøer.
Det tager nok lige lidt tid

det lyder godt… tusind tak…

Jeg har et mage til - det var jo ham der med hundene fra Polen der forhandlede det - det er nogen andre der har overtaget hans forhandling, men hvad hedder de? De er danske og han en hjemmeside. tænke, tænke …

Der er to muligheder, hvis det er købt på en gård på Sjælland…
Enten er det et Likita-miljø (hvor man ganske rigtigt endelig fik ejeren knaldet for hundehandel!)… Likita forhandles nu af andre under et andet navn…
Eller også er det en nu udgået model fra Katz… købt hos Rikke, Bearcat. Dog synes jeg ikke helt det ligner noget, jeg har set før fra den kant…

Det er en Likita model, der nu forhandles af nogle andre

Bingo :tihi:

http://www.jekas.dk/Webshop/Product/4855-1-1762/

der er det jo… tusind tak… for hjælpen… nu bliver mine katte glade… :slight_smile:

Ann K : okay håber ikke det er ham jeg købte det træ af den gang der havde hundehandel. vil næppe havde støttet ham hvis jeg vidste det.

Det er det desværre nok!
Der var rigtig mange i katteverdenen, som ikke anede, hvad manden havde gang i… det gav dønninger langt ind i katteverdenen, da jeg i sin tid gjorde katteklubformændene opmærksom på, hvad han var for en…

Og… jeg har da selv købt radiatorseng hos ham engang! Når man ikke ved, hvad der foregår, så tror man jo ikke at et venligt menneske i en salgsstand på en udstilling også er en kynisk hundehandler, der er smidt ud af samtlige stambogsførende organisationer i DK og med sager både om dyremishandling og skattesvig hængende over hovedet!

Det var da en grim fætter, men hvordan skal man lige vide det.
Jeg har også en gang købt kradsetræ der, det var en upåklagelig handel må jeg sige, og et super kradsetræ.
Men det er da øv når det er den slags mennesker der står bag, men det kan man jo ikke se via en internet side

ja … man bliver lidt ked af man har støttet sådan en mand… men glad for og høre han er blevet opdaget… så man ikke for købt noget hos ham mere…