Kradsetræer

Mit første klatremiljø var et Kattens No.1 tårn med én stolpe og nogle senge - det holdt fint til først én og så to voksne katte og et kuld på 4 killinger. Det var det efterfølgende kuld på 5 killinger, der tog livet af det - det knækkede midt over-what

Derefter købte jeg endnu et Kattens No.1 - denne gang med to stolper, nogle senge, en hule og et rør - som stod mere stabilt. Det holdt rigtig længe, faktisk indtil vi flyttede i et hus, der ikke var højloftet nok, til at det kunne stå der-surrender

Da vi så skulle finde nye kradsemiljøer til det nye hus, så vi naturligvis på Kattens No.1 igen - men vi kunne ikke rigtig forlige os med de nye plastikmuffer, som de var begyndt at sætte rundt om stolperne:S

Så vi valgte at møblere huset med Katz træer, som vi er meget glade for:thumbup: - både kvalitet og udseende:thumbup:

Helt på linie med Lis - Robusta det er bare kramvare :ok: Så rigeligt pengene værd, og det er en skam de ikke kommer på de danske udstillinger med dem.
VH
Susanne

Jeg købte et par stykker billigt i maxi zoo her for 1½-2 år siden, de bliver da flittigt brugt, men står stadig ret pæne - de fleste af de grimme skrammer det ene har fik det da vi flyttede, så det er jo ikke kattenes brug :slight_smile: Det første store som jeg købte for 3-4 år siden for 200 kr på macca.dk står nu hos en veninde, det er dog noget ramponeret i snor-værket efterhånden (og de fik netop et nyt af os i bryllupsgave -tihi)
Så jeg vil da sagtens mene at det holder til noget mere end bare et år.

Vi har et gaaammelt et fra noget der i tidernes morgen hed Likita.
Det er omkring 12 år gammelt, og det kan næsten ikke ses at det er brugt. Det er med en søjle til loft og en halvvejs.

Det kostede omkring 1.000 kr den gang.

Hvad betyder" anmeldt af fællesskabet" ???

1 Synes om

Det betyder, at nogen på forum har anmeldt indlægget. Sandsynligvis fordi det er en 12 år gammel tråd, hvor nogen har postet et link til et kommercielt foretagende - og har gjort det samme i flere gamle tråde.

5 Synes om