Jeg er så glad for det her forum, for jeg sidder med en hel liste med spørgsmål, så her kommer lige et par mere :høhø:
Pjevs er en meget kræsen kat, eller det har hun fået hæftet på sig.
Hun får Whiskat dåsemad (som regel kun den med oksekød, da det er hendes fortrukne). Hun har ikke rørt tørkost i den tid jeg har kendt hende, og de personale som har kendt hende længere, har heller aldrig set hende røre tørkost. Nu skal hun have kigget på hendes tænder på onsdag :S Første besøg hos dyrlægen, men jeg kan ikke lide, hvis hun har tandproblemer, og jeg ikke får kigget på det! Hun skal jo ikke have ondt! I hvert fald ikke, når hun skal bo hos mig, basta
Men en kan man godt vænne en 15-16 årig kat til også at spise tørkost, for hendes tænders skyld…? Og er Whiskas godt at fodre med som vådkost, eller findes der andre alternativer, som ikke er sådan voldsomt dyre?
Hun vil ikke røre det billige fra Spar (kan jeg måske egentlig godt forstå!), Kitekat gik vist ok, ved ikke om hun har prøvet så meget andet! Det er Whiskas hun har fået serveret som tørkost.
Og ikke mindst, hvis jeg skal prøve med tørkost, hvordan så det? Vil hun røre tørkost, når hun ved, at hun også får vådkost i løbet af dagen? Den ene af personalerne her mener, at det er synd, hvis hun skal lære også at spise tørkost, men jeg synes det er synd for hendes tænder ikke at prøve!