Kraka - Rafikis nye veninde

Mød Kraka:hjerte: Hun flyttede ind i går og har indtaget den øverste plads i Rafikis “hule”:ok: Hvis han kommer for tæt på, får han et hvæs, som han respekterer som en Gentleman:pote:

Hvor ser hun dejlig ud, tillykke med hende

Det er en af Luise Sugiehs hittemisser, så hun er vokset op sammen med SIA, hvilket har givet hende en god selvtillid med i bagagen:ok: Rafiki har længe ønsket sig en ven, men vi har ikke haft nogen hunkastrat, der kunne bo sammen med ham - så da Luise fortalte om sine hittemisser, slog vi til:ok: Det ser ud til, at det var et godt valg, da de nu begge har en livsledsager:ok:

Det ser godt ud :thumbup:
Jeg er sikker på et par dage vil gøre hende putteklar :slight_smile:
Jeg er så glad for alle hitterne har fået hjem, og så er det jo altid rart, når man kan følge en smule med på sidelinjen :wink:
Tak for i tog hende til jer!

Formidlingen af Kraka (og hendes søskende) er gået gennem Dyrlægehuset Engelund i samarbejde med Bæklund Kattehjem. Begge steder jeg varmt kan anbefale at støtte. Luise har så været så venlig at beholde Kraka lidt længere for vores skyld - det har helt klart udviklet Krakas selvtillid og personlighed:tak:

Luise - du må meget gerne dele historier og billeder af Kraka med både dyrlægen og kattehjemmet, hvis du vil holde kontakten med begge steder:)

Jeg glæder mig til at møde det lille “uhyre”. :wehuu:

Lidt billeder af hende den smukke Krakas hovede og mønster - og bevis for at hun altså er tortie (omend det rediskontering):inlove:

Nu så jeg hende live i lørdags - og hold da op hun er blevet en fin lille mis :hjerte:

Jeg håber Rafiki og hende finder hyggen frem snart :smiley:

Du må tage et bedre billede af hendes ansigt, for den brune og røde næse er hendes kendetegn. :wehuu:

Hvor er hun fin :slight_smile: de skal nok få meget glæde af hinanden

Det må vi arbejde på;)

Det går rigtig godt fremad med dem:) Idag legede de tagfat i haven, mens hun snusede til ALT - hvis han bliver for fræk, får han en løftet pote, som han respekterer:ok: Her til aften har de begge været på NPs skød samtidigt!:juhu: Rafiki ville dog have NP for sig selv lidt og skubbede Kraka ned - hun kredsede rundt om stolen, til Rafiki var gået og hoppede selv op til NP:) Man må side den sammenføring er til glæde for alle parter:)

Hvor er det dejligt. De skal nok snart putte sammen. :thumbup:

Hun er altså bare så fin :hjerte:

Ja, også NP, lyder det til :slight_smile:

Men du må tage nogle flere billeder.

Det er altså bare skønt at høre at det går lige efter planen. :smiley: :hjerte:

Der skal nok komme flere billeder. Jeg regner med at lave en stor fotosession med dem i haven i morgen. Hun er en rigtig lille charmetrold, og Rafiki er en sand gentleman :slight_smile:

Dagens Photo Op i haven :slight_smile:

Hvad er det da for noget pladder at fyre af om at der ikke er ret meget rødt på Kraka???
Hun er da så tydeligt torbie… og det vil kun blive værre med alderen! :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Niels Peter;1206065]Dagens Photo Op i haven :slight_smile:
[/QUOTE]
Sagt på godt jysk: “Det er da en ret pæn kat…” :wink:
VH
Susanne