Kravle gård!

Så er der sku lavet legeplads til killingerne!

I morges var jeg vidne til at en af killingerne som næsten kun lige kan stabilisere sig på alle fire ben, ville kravle ud af kassen!

Så skulle vi igang med næste skridt i killinge opdragelses planen.

Hermed får I lige nogle billeder af deres kravlegård.

Kommentar, råd, ris og ros tages gerne imod!

En ting - vi ved godt at der skal en killinge katte bakke derind…det kommer.

:hjerte::hjerte::hjerte:

Hold da op - det er jo nærmest royale forhold de har, de mislinger.

Hvor er de vokset, siden jeg så dem sidst.

:wehuu:

Ps : nu har jeg hold i nakken af at sidde og vride hovedet af led for at få det hele med…

:stuck_out_tongue:

Hvor er de små mislinger da nuttede:wehuu:
Hvor gamle er det de er nu?

Hold da op - det er jo nærmest royale forhold de har, de mislinger.

Hvor er de vokset, siden jeg så dem sidst.

:wehuu:

Ps : nu har jeg hold i nakken af at sidde og vride hovedet af led for at få det hele med…

:p[/QUOTE]

Hehe Therese håber nakken falder får det bedre igen.

Jeg syntes det er en fin kravlegård de har fået :slight_smile:

Supert mislinge hjørne i har fået lavet.

Hvor er mislingerne bare dejlige:wehuu::wehuu::wehuu:

[bigkiss]

Tak, Birthe… nakken har det allerede bedre… skønne billeder af nogen forkælede pelse…

:pote::pote:

Hvor ser den bare super ud:) Rigtig lækker kravlegård, og super dejligt Birthe lige vendte billederne om:ok:

Jeg er da glad for at I alle er enige om at killingerne får det godt derinde.

Misse mor og misse far har også fri adgang til dem både igennem en låge men også ved at hoppe op i vindueskarmen

Hej hvor er det altså bare en flot kravlegård! Det ser rigtigt godt ud synes jeg - de missere bor så fint og flot :slight_smile:

Ps: Det er lige sådan et bord jeg har købt også, dit stuebord er nøjagtigt det samme som vores -tihi

[quote=Missepigen;120152]Jeg er da glad for at I alle er enige om at killingerne får det godt derinde.

Misse mor og misse far har også fri adgang til dem både igennem en låge men også ved at hoppe op i vindueskarmen[/quote]

Det ser rigtig fint ud…:wehuu: men men fjern tunge ting fra vindueskarmen…det ville være ganske frygteligt om en voksen kat kom til at skubbe en potteplante ned på en lille killing. (Har nemlig hørt om en birmakilling som fik et ringbind ned oven på sig…og den klarede sig ikke :blegne: )

Hold da op en fin Kravlegård du gar fået samlet til de små pelsklumper :thumbup:

og fantastisk placeret… tror betsemt du kommer til at bruge flere timer på at kigger derned ift fjernsynet :tihi:

Fin kravlegård og nuttede små missebørn:wehuu:
Giver Chicabee ret, tøm vindueskarmen.
Knus Elin

Hvor har de små pelstotter det bare godt. Jeg er sikker på de bliver rigtig glade for kravlegården :slight_smile:

De ser ud til at ha’ fine forhold, og hvor er de dejlige :wehuu::wehuu:

De skulle ihvertfald ikke mangle plads :slight_smile:

Jeg synes det er en fin kravlegård :slight_smile:
Men du skal nok ikke forvente, at de bliver der ret længe, når tremmerne går på tværs. Mine abykillinger ville kravle over i 3-4 ugers alderen …

Hehe - jamen så må de kravle…indtil videre holder de sig stadig inde i deres føde kasse…

aprospros det - Når Duchess tager fat i en killing og forsøger at slæbe den væk - skal jeg lade hende gøre det?

[quote=Vivi_Fletcher;120265]Jeg synes det er en fin kravlegård :slight_smile:
Men du skal nok ikke forvente, at de bliver der ret længe, når tremmerne går på tværs. Mine abykillinger ville kravle over i 3-4 ugers alderen …[/quote]

Ahh OK, først troede jeg at du mente at de kunne møve sig igennem, men nu forstår jeg at du mener de vil bruge det som stige :slight_smile:

LOL mor!!!

De er sku for store til at møve sig igennem…tiiihiiii

[quote=Missepigen;120279]LOL mor!!!

De er sku for store til at møve sig igennem…tiiihiiii[/quote]

:tihi::tihi::tihi::tihi: