Kreds Randers møde 5. oktober

Der skulle vel ikke ske at sidde nogen lokale, semi-lokale eller sågar udenbys personer, der tror de kommer igennem Randers SV på vej til kredsmøde 5. oktober og kan give et lift t/r.

Jeg skal have Mølædt Mispige nr. 1 og Mølædt Mispige nr. 2 med og på grund af det nye mødested kan jeg ikke længere bare vade ned ad bakken og så er jeg der. Jeg skal med to busser og kan faktisk ikke komme hjem på grund af det sene sluttidspunkt.

Så jeg håber lidt at nogen kunne ske at forbarme sig over mig, Devi og Niggi…

P.S. Deres “mølædthed” smitter ikke :tihi:

Åh, det kunne da godt være vi kunne finde ud af et eller andet lige netop den dag :slight_smile: Kan vi ikke aftale nærmere, når vi kommer tættere på? Så er jeg sikker på, at vi finder en løsning.
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;680553]Åh, det kunne da godt være vi kunne finde ud af et eller andet lige netop den dag :slight_smile: Kan vi ikke aftale nærmere, når vi kommer tættere på? Så er jeg sikker på, at vi finder en løsning.
VH
Susanne[/QUOTE]

Jamen det kan vi da sagtens. Skulle lige til at sige at jeg gerne giver aftensmad for ulejligheden, men så kom jeg til at tænke på at du formentlig kommer susende som en hvirvelvind i en kort pause fra resten af dagligdagen? :wink: Hvis ikke, står jeg ved tilbuddet om en bid mad.

[QUOTE=Gizzemissen;680558]Jamen det kan vi da sagtens. Skulle lige til at sige at jeg gerne giver aftensmad for ulejligheden, men så kom jeg til at tænke på at du formentlig kommer susende som en hvirvelvind i en kort pause fra resten af dagligdagen? :wink:
[/quote]
Det kunne rigtigt let være tilfældet :slight_smile:

Hvis ikke, står jeg ved tilbuddet om en bid mad.

Takker - lad os se, hvor det ender henne, lige nu kan jeg ikke se helt så langt frem endnu.
VH
Susanne

Tina ellers skal jeg nok samle dig op :slight_smile: intet problem

Hov…opdagede lige et hængeparti jeg bør være høflig nok til at følge op på.

Jeg får ikke brug for kørelejlighed på onsdag. For at gøre en lang historie kort startede jeg med at bytte “medbring-kat” dato med en anden og det kom en ikke-katteperson til at høre, så pludselig er min onsdag afsat til noget andet end kredsmøde…den havde jeg ikke lige set komme :gruble:

Men…jeg søger så til gengæld kørelejlighed til november måneds kredsmøde, for der skal jeg så have kat med og har ingen mulighed for at komme hjem med det offentlige :argh:

jeg skal lige have styr på min november, men kan kun tro, at jeg bestemt sagtens kan køre omkring og hente dig og køre dig hjem igen :slight_smile:

Der er da heldigvis også rigeligt tid til at hitte ud af noget :wink:

Og hvis jeg kører med Pernille der, så tror jeg da også sagtens vi kan samle dig op… Så kan det oven i købet være du kan vise os vej :wink: Ej, ellers klarer GPS’en det nok

Hihi, så er det vist godt at jeg engang i syttenhundredeoggrønhvidkål havde nogle praktikvagter på biblioteket og at min hjerne kan huske underlige ting, for det er ikke just fordi jeg overrender Dronningborg til dagligt, snarere det modsatte :wink:

Tina - Men jeg kan jo lige høre hende om hun regner med at komme til det i november, på onsdag når vi ses :slight_smile:

Eva, Tina kommer ikke onsdag, medmindre hendes veninde vil med til kredsaften…

Laina - Jeg ville spørge Pernille på onsdag :slight_smile: Ikke Tina… (og så bare give Tina besked via sms, fb eller her, hehe :))