Krigen mod klædeskabet om det skrumpende tøj

Jeg ved ikke hvor mange af jer der kender til denne problematil

Men så her det sidste års tid - er mit skab pludselig blevet grebet af en underlig lyst til at skrumpe mit tøj… Og det er gået ud over alt mit tøj - også mine folkedanserdragter - og det kan vi ikke have…:S Så nu er jeg gået til kamp mod mit skab:muhaha: Jeg accepterer den har skrumpet mit tøj - men jeg acceptere ikke at den forlanger at jeg skal gå fra at være en xs til en medium, når jeg ikke er bygget til det - så jeg har planlagt at vi - den og jeg skal mødes på midtvejen og acceptere en s…

Men har på fornemmelsen at det vil blive en spændende oplevelse - for det er som mit tøjskab også har rottet sig sammen med diverse lækkerier her i lejligheden og jeg er ret sikker på at de har aftalt - at de skal dukke op lige foran næsen på mig - når jeg ikke må spise dem… Helt ærlig hvordan i al verden kan de være det bekendt?:mad: Man må IKKE friste svage sjæle…

Men som sagt - så har jeg besluttet mig for at nok, er nok, og at jeg vil vinde over mit klædeskab i kampen om at komme en størrelse ned i tøj, og så håber jeg på at klædeskabet ikke skrumper mit tøj igen…

Så for at vide kampen - er jeg gået i træningslejr, hvor jeg hopper og danser rundt inde i stuen foran vores xbox 360 - kinnect (altså der hvor jeg er kontrolleren) i en time og 15 minutter hver dag… Til stor forundring for de pelsbefængte øgler jeg har… For hvorfor i alverden bruge så lang tid på det - man skal jo bare spise, sove, lege, spise, sove lege…

Jeg er begyndt at lure fjenden af og spiser kun det, der er neutralt - så som gulerødder, agurker, salat og så videre… Og så har jeg sat kattene til at holde øje med tøjet inden i skabet… Så skabslågen står altid et stykke åbent…

Og jeg tror det vil lykkes selv om det vil tage lidt tid - jeg har faktisk allerede nu - på godt en uge - fået 400 gram til at forsvinde - ud i den blå luft… Så jeg er lidt stolt af mig selv…

Og kattene får noget at ligge og kigge på, men jeg hopper rundt inden i stuen… Og når jeg så er færdig, ligger de sig til at sove, altså kattene… Det er åbenbart meget udmattende at sidde og se på at jeg dyrker motion:tihi::tihi:

Men må jeg spørge - hvem tror I der vinder - klædeskabet eller mig??

Det er slet ikke skabet, der er problemet…

Det er Kalorier… Små svin der syr vores tøj mindre om natten :mad: Har dem også og de er ret sejlivede og de jages intenst her i huset også :tihi: