Kriger alias White Warrior, når han er værst

Som skrevet i en anden tråd, er jeg også indehave af en kat, der elsker at lave ansigt, når kameraet tages frem

Kriger, kan altså godt se normal ud, derfor starter jeg med at vise et nogenlunde normalt billede af ham -thumbs

Og så de skæve

Og slutter så også lige af med et nogenlunde normalt billede -thumbs

-what Hvor er det sjovt… -høhø

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao Hvor er de gode, og sikke da en lækker model -forelsket

Tusind tak -gruppekram
Tro mig, - Kriger er absolut ikke nem at tage billeder af, jeg har tonsvis af skæve billeder af det bette fjols, men men det ville nu være skønt, hvis han blot kunne sidde et par sekunder uden at lave ansigter

Han er Top lækker!!

Men jeg blir vist snart nødt til at hente ham for han keder sig da bravt hos dig… -engel -engel

Tror bestemt godt han kunne bruge et par bindegale søskende… -rulleøjne

Jahhhhhhhhhhhhhhhh [smilie=hate-tunz.gif] Lover du så ikke at blive sur, når han vælger at løfte halen, og give et par strint eller fire, for at markere her bor jeg ? -høhø

Jahhhhhhhhhhhhhhhh [smilie=hate-tunz.gif] Lover du så ikke at blive sur, når han vælger at løfte halen, og give et par strint eller fire, for at markere her bor jeg ? -høhø[/quote]

Hmmm jeg kan godt hører på det hele han så skal bo i ude huset og haven… -forelsket
vi har en løsning på det hele…

Ov… tænk Ude huset kunne jo faktisk godt forvandles til han katte hus… -lyside

Først. Hvor er han LÆKKER MUMS… Sjove skønne grimasser han laver

Her gør det ikke noget om han løfter halen i ny og næ -høhø
Så jeg må godt få ham ikke? -fin
Han vil MED garanti kunne ses her (midt i alt det sorte)…lugtes…det tror jeg ikke -høhø
Han er en MØJ (jydsk for mere end meget) fin mis [smilie=hate-bravo.gif]
Brita -pote

Ihh, hvor er han herlig OG så smuk -forelsket -forelsket -forelsket -love -love -love
Tror også du keder ham Birgitte, han vil ellers stå rigtig,rigtig flot til mine sorte er jeg sikker på -høhø

Hvor er han bare smuk [bigloony]

lækkersmækkernusersmukkedejligedrengedengsemusnuser -savle -savle -savle

Jahhhhhhhhhhhhhhhh [smilie=hate-tunz.gif] Lover du så ikke at blive sur, når han vælger at løfte halen, og give et par strint eller fire, for at markere her bor jeg ? -høhø[/quote]

Hmmm jeg kan godt hører på det hele han så skal bo i ude huset og haven… -forelsket
vi har en løsning på det hele…

Ov… tænk Ude huset kunne jo faktisk godt forvandles til han katte hus… -lyside [/quote]

Jamen han har også fået egen bolig i haven her nu, han hygger sig sammen med Flirt, og har indtaget garagen, så bilen, - ja den står selvfølgelig ude i indkørslen, er det ikke meget normal
Så du kan godt se… han keder sig absolut ikke her i Ørnhøj -høhø

Og brita… han er jo sort og 99% sikkert med hvid under frakken, så du bedrager jo ikke dine egne, ved at få en kat ind i pelsfrakke
Hvis nu du overfor dine skønne sorte opdager de garanteret ikke, at der er kommet en ny kat ind mon
Lugtes kan han dog… og endda på rigtig lang afstand -mai

Troldemor, Camilla, birtheras, Majbritt P, Majbritt P, Naja, Sine gry, kamikaze, Denise og LMP jeg håber jeg har husket alle, ellers er det bare min alder der trykker -uh -gruppekram Tusind mange tak for Jeres søde og varme ord om Kriger, jeg er sikker på, at han er vokset et par cm i stolthed de sidste par timer

Min quindelige intuiative fornemning siger mig et par af dem ville opdage han kom. -shhhh ISÆR mine fertile hunner. -thumbs Mandalay ville MED sikkerhed gå i løb på et splidtsekund og Ouna og Pepita ligeså. Forrige uge var Mandalay og Pepita i løb samtidigt…så de parrede lige hinanden -upssa …så hvad tror du lige de ville hvis hr. Smuksak kom inden for dørene…GÅ I SELVSVING. -møzkram
Brita

Jahhhhhhh måske så lige hunnerne da Jeg er sikker på, at Kriger ville synes det ville være super sjovt, han er nemlig med på lidt af hvert -thumbs
Iforgårs fandt jeg ham med et sår i nakken… Ha ha det er min fertile hunkat der parre ham
Så måske har han endnu ikke helt fundet ud af hvordan tisserallen skal bruges

Ja især hvis han smed frakken

Han er da bare en superlækker trold…sikke ansigter han kan fremføre,hvem mon han evt efteraber??? -høhø -høhø -høhø

Det lyder jo til at han bliver mishandlet, med de sår i nakken, så han må hellere komme til nordjylland. [bigloony]