Kriger alias White Warrior, når han er værst

Birgitte din laban, du kan da ikke sende ham ud til sorte misser -felixsylvester
han skal da ud til mig, og alle mine hvide misser -kat4 -kat4 -kat1 -kat2 -catsleep -katcry så bliver han ikke så forvirret, det andet er da dyrplageri -storrespekt -storrespekt

I alt fald ikke sin slave -muhaha Tror mere det skyldtes, at han ser for meget på mig med morgenhår -uha

Åhhh Karen, så skal du se ham i pelsen lige nu, der vil han ski passe fint ind til -felixsylvester sorte missere
Han tog sig nemlig den frækhed, at stjæle haveslangen… jeps der kom vand ud af den, og så sluttede han af med at rulle sig på jorden Desværre var kameraet uden batteri, for det var virkelig et syn for guderne
Men bare vent… imorgen er det mig der taget masken på, for da skal han VASKES

Min Kriger til Nordjylland
Du kan få lov at låne ham, når han en “sjælden” gang uartig -høhø -høhø -høhø

Altså de katte, tænk at Flirt springer i nakken og parre Kriger, til trods for hun altså har fået et par kuld og er voksen nok, mon de tager skade af at bo her hos mig??? tør næsten ikke dit svar dertil.

Åhhh Karen, så skal du se ham i pelsen lige nu, der vil han ski passe fint ind til -felixsylvester sorte missere
Han tog sig nemlig den frækhed, at stjæle haveslangen… jeps der kom vand ud af den, og så sluttede han af med at rulle sig på jorden Desværre var kameraet uden batteri, for det var virkelig et syn for guderne
Men bare vent… imorgen er det mig der taget masken på, for da skal han VASKES [/quote]

Nej helt ærligt -mai Nu gik han frivilligt i bad for dig idag -johnny -johnny. Det er ikke okay og det står -regler at man ikke må vaske kat hver dag -LOL -LOL -LOL

Altså Karen, det kan godt være der er regler, men naturshampooen var ikke lige den bedste -øøøvvvs
Jeg lover at bruge MILD shampoo på ham
Mon han er lige så vild med min form for vask, som hans egen

Hun vil sikkert bare lære ham, hvordan han skal gøre det… [bigloony]
Det sidste skal jeg nok lade være med at svare på, så kommer jeg ikke til at sige noget forkert.
-høhø -høhø

Hun vil sikkert bare lære ham, hvordan han skal gøre det… [bigloony]
Det sidste skal jeg nok lade være med at svare på, så kommer jeg ikke til at sige noget forkert.
-høhø -høhø[/quote]

Dig kan jeg altså godt li’ fortsæt endelig med at holde tæt

Der var han jo den skønne Kriger -love -love

-love Mums det er jo den dejlige Kriger [bigloony] Ham kunne jeg godt tænke mig… når han bliver kastrat -thumbs Gid man havde plads til sådan en hvid Konge -forelsket

Prøv lige at forestille ham ved siden af Quini, ville det ikke være flot [bigloony]

Jo det ville det Dennise.

Orv ja Denise [bigloony] -thumbs - det ville være et smukt syn -forelsket

Ihhh hvor er I da bare søde alle sammen, Kriger kan slet ikke klare flere søde ord, han er helt ustyrlig nu.
Black and white… mums, det ser bare så godt ud [smilie=hate-tunz.gif] Og Mie, jeg skal tænke på dig, når han engang får klippet juvelerne, for kronjuveler er det altså ikke endnu, han øver bare -høhø

Meget smuk kat du der har som grimasse-model [bigloony]

Ihhh tusind tak, han er virkelig en skøn, lækker og kælen kat, når jeg selv skal sige det -waytohot

Hahaha åhhhh han er da ikke til at stå for din lille kriger!!!

Skulle du mene der var for langt til Nordjylland, så har jeg 2 piger der ville elske noget testosteron herhjemme i udkanten af Århus GG

Ham vil jeg gerne møsse på -forelsket -forelsket

Lyder sørme godt, for han skal da snart til at finde ud af hvordan man ordner sådan en bette pige, så han kan blive manden i huset… altså kattehuset :wink:

Og ved du hvad Christina, han elsker at møzze, så skal nok få din sag for -thumbs