Kritiker søges

Ja, inden i kommer for godt i gang, så drejer det sig om min opgave -høhø

Jeg er ved at skrive fagprøve (skal aflevere på fredag) og i den sammenhæng kunne jeg godt tænke mig at have et par stykker til at læse den igennem, og komme med konstruktiv kritik.

Det må selvfølgelig meget gerne være nogen som har lidt indblik i hvad sådan en opgave skal indeholde. Den skal fylde mellem 15 og 20 sider + bilag, så det er ikke noget der bare lige tager 2 minutter.

Er der nogen der vil hjælpe mig? :slight_smile:

Hvad drejer emnet sig om?

Emnet er jo en stor forudsætning for at vide om man ved noget :wink:

Det drejer sig om at undersøge om det er muligt at implementere affaldssortering i virksomheden, i dette tilfælde papir affald.

Problemformuleringen lyder således:

Hvordan kan Citroën Danmark A/S implementere et system der sikrer genbrug af papiraffald? Er der nok opbakning og velvilje hos medarbejderne til at det overhovedet kan lade sig gøre?

[quote=DK Thomani;65426]Det drejer sig om at undersøge om det er muligt at implementere affaldssortering i virksomheden, i dette tilfælde papir affald.

Problemformuleringen lyder således:

Hvordan kan Citroën Danmark A/S implementere et system der sikrer genbrug af papiraffald? Er der nok opbakning og velvilje hos medarbejderne til at det overhovedet kan lade sig gøre? [/quote]

Umiddelbart synes jeg (men det er sikkert bare mig) at din problemformulering er lidt bred, men jeg vil gerne læse den igennem.

Et hurtigt spørgsmål: Er det op til medarbejderne, at bakke op om sådan et projekt? Eller skal ledelsen ikke bare tage en overordnet beslutning??

Jeg ved godt jeg spørger “skørt”, men jeg kunne forestille mig, at din lærer og censor vil spørge om det samme, så du kan jo tage spørgmålet lidt i betragtning. -thumbs

Min mail er [email protected]

Lige endnu et hurtigt spørgsmål: Hvilket fag er opgaven lavet til? Det kan jo være, at du kan få lidt ekstra respons i forhold til din opgave :slight_smile: (Altså hvad kan være nyttigt at få med i opgaven - kan du følge mig??)

Min oprindelige problemformulering lød sådan her: Hvordan kan Citroën Danmark A/S implementere et system der sikrer genbrug af papiraffald?

Det var min veninde, som mente jeg burde have resten med.

Det er alle de fag som jeg har haft på HG samt min praktiske tid i virksomheden der skal anvendes i fagprøven, så jeg viser at jeg kan benytte min uddannelse til at løse et problem. Det er den afslutende eksamen den skal bruges til.

Det er EØ, Salg og Service, dansk og IT der nok er de vigtigste fag.

Jeg vil meget gerne sende den til dig, når den er færdig Anette :slight_smile:

[quote=DK Thomani;65452]Min oprindelige problemformulering lød sådan her: Hvordan kan Citroën Danmark A/S implementere et system der sikrer genbrug af papiraffald?

Det var min veninde, som mente jeg burde have resten med.

Det er alle de fag som jeg har haft på HG samt min praktiske tid i virksomheden der skal anvendes i fagprøven, så jeg viser at jeg kan benytte min uddannelse til at løse et problem. Det er den afslutende eksamen den skal bruges til.

Det er EØ, Salg og Service, dansk og IT der nok er de vigtigste fag.

Jeg vil meget gerne sende den til dig, når den er færdig Anette :)[/quote]

Du må også gerne sende det til mig, så skal jeg nok kigge på det.
Min email er [email protected]

Hmm, ville gerne men aner intet om papiraffald osv…

send den bare til mig også :slight_smile:

jeg er cand med dat - med fokus på i organisation og forandring :slight_smile: jeg skal gerne læse den igennem og kommentere :slight_smile:

send den bare til [email protected]

-kramer

Det behøver man sådan set heller ikke have, man skal bare have forstand på at skrive opgaver :slight_smile:

Birthe, Gitze og Annette i har fået post :slight_smile:

Og tusind tak for at i gider hjælpe mig :kram:

Det var da så lidt :slight_smile:

med 39 eksaminer bag mig der alle havde en opgave der lå forud har jeg prøvet det nogle gange :smiley: :smiley: du siger bare til :slight_smile: