Krøllekat med udgangstilladelse

Som de, der har læst min tråd om “glæden” ved at vise en kat hvad der er på den anden side af vinduesglasset vil vide, har Adelie været ude og gå tur her de sidste par dage.

I dag endda TO gange (ja, jeg ved det, jeg be’r om problemer) og anden gang var det Alex der tog hende med ud og så havde jeg jo hænderne fri til at fotografere krøllekatten lidt :slight_smile:

Så her er et par billeder af hende i det fri :slight_smile: (så fri som man er når man er i snor selvfølgelig…)

:smelter:

Smukke pige, hun hygger sig rigtig… :slight_smile:

Ja. Desværre kom en af naboerne ud af sit hus lige da vi gik forbi, og så panikkede hun helt og aldeles, helt til at løbe på to ben fordi snoren ikke var lang nok :S

Men da vi fik hende “halet ind” og trøstet gik det heldigvis igen, så gik hun glad rundt lidt længere, med høj haleføring og alting :slight_smile:

Men hun havde skam puffet halen op da hun blev bange. Det så komisk ud, fordi man virkelig skal vide hvor TYND hendes hale normalt er for at kunne se at den altså nu var puffet… den lignede sådan set bare en normal (siameser) hale da den var pustet op :tihi:)

Nååehhh… så fin hun er…
Det varmer jo mit gamle sælgerhjerte, at se, at hun er iført en Come-With-Me- sele :smiley:

[QUOTE=Ann K;860058]Nååehhh… så fin hun er…
Det varmer jo mit gamle sælgerhjerte, at se, at hun er iført en Come-With-Me- sele :D[/QUOTE]

Er det det den hedder? Den er rigtig god, og nu testet for brudsikkerhed… da hun flippede L
Men ja, det var den jeg købte af dig i Fredericia :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;860069]Er det det den hedder? Den er rigtig god, og nu testet for brudsikkerhed… da hun flippede L
Men ja, det var den jeg købte af dig i Fredericia :)[/QUOTE]

Og det var lige netop derfor at jeg tog selen hjem - fordi flere fortalte, at den kunne klare en kat, som flippede totalt :slight_smile: Så det er bare dejligt, at høre at den har stået sin prøve :thumbup:

Jeg er faktisk sikker på at vores normale H-seler ikke ville ha’ holdt til de sådan som hun rev og flåede og var helt balstyrisk (jeg har en fin lang flænge tværs over den ene håndflade nu fra da jeg prøvede at berolige hende - heldigvis er jeg allerede på en heftig penicillinkur i anden anledning…

Denne sele holdt fint. Jeg var faktisk næsten mere nervøs for at snoren i Flexilinen ville springe… Men den holdt gudskelov osse :slight_smile:

Og hun faldt til ro igen ret hurtigt - men hun har godt nok ikke plaget mere om at komme ud i dag L

Stakkels lille Puspige, som er blevet sååååå forskrækket :klappekat:

Hvor er hun smuk ;iloveyou:

Dejlige billeder - om sikke hun dog kigger på det hele. :smiley:
Snehvide har også en “Come with me sele” fra Ann, som hun er yderst tilfreds med. :ok:

Hvor dejligt også at se lidt til din krøllemis - hun er altså også virkelig dejlig! :wehuu:

Åhhh hvor er hun lækker :slight_smile: JEG VIL OGSÅ HA EN KRØLLE KAT :smiley:

Svæver du på billede nr. 2? :uha: :uha: :uha: :blegne: :besvimer:

GISP vi har en heks på kattegale :høhø::høhø::høhø:

Hvor er hun fin, og det er nogle rigtig gode billeder I har fået taget :slight_smile:

Du skal bare sige til, hvis du bliver træt af hende. Jeg skal nok finde et hjørne til skønheden :tihi:

Det nyder hun meget tydeligt :hjerte:
Du har vist sat dig selv på fast arbejde der :tihi:

Dejlige billeder af en smuk mis på gåtur.
Knus Elin

Enig - skønt at se hende i fri dressur - den slags forpligter altså Trekkie.
Har du prøvet med Ib eller Stevie ??? Det kunne også være sååå sjaaawt at se billeder af :høhø: :stuck_out_tongue:

Nej skal nok være sød.

Glæder mig på dine vegne til når det lykkes, at få lavet et lille udendørs paradis for Jeres missere. Tænk hvad de lømler ikke kunne finde på af dejlige aktiviteter derude blandt græsset/træerne og buskene?

Mvh
Yvonne