Krøllen

Jeg har jo slet ikke vist jer krøllen - Peter Pan, som han hedder på stamtavlen, aka Curly, Nej!, Lille Fis, Lillemand, Chokolade-monsteret, Hold-op-med-at-gå-i-vejen og meget mere … havde egentlig besluttet mig for at han skulle hedde Boomer, kort for Boomerang, for han opfører sig som sådan en ind imellem - men det er jeg heller ikke sikker på passer til ham. Det ender sgi nok bare med Krøllen :høhø:

Han er noget af det kæreste, og frækkeste - nok mest fordi det er så længe siden jeg har haft killing i huset - ultrakælen og tillidsfuld. Han er bare fantastisk :hjerte:

Og her er han! I’m in looooove :hjerte:

Kæmpe tillykke :hjerte: han er da for kær :hjerte:
:smelter:

Tillykke med ham - han ligner en lille sød alien :inlove:

Tillykke med ham!

Han ser godt nok sød ud. En lille Gremlin. :inlove:

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Tillykke med ham!

Er det en brush Peter Bald eller?

[QUOTE=HolmeInc;1306186]Tillykke med ham!

Er det en brush Peter Bald eller?[/QUOTE]

Det er en Devon Rex. :inlove:

Den er ALT for kortsnudet til at være en Peterbald. :tihi:

[QUOTE=velfa;1306188]Det er en Devon Rex. :inlove:

Den er ALT for kortsnudet til at være en Peterbald. :tihi:[/QUOTE]

Ja hvad ved bønder om agurkesalat…:tihi:
Men tak for forklaringen :slight_smile:

De få devon rex jeg har set på udstillinger er de altid pakket godt ned i en nullerput indtil to sekunder før bedømmelse. Er de meget korthåret eller snyder billedet?

Hvor er han en skøn lille fyr :hjerte: Stort tillykke :flag: - jeg glæder mig til at se ham på udstillingerne. :slight_smile:

Stort tillykke. :flag: Hvor ser han sød ud! :wehuu:

:inlove: - han er godt nok sød, kan godt forstå hvis du er lidt forelsket i ham :hjerte:

Stort tillykke med ham :flag::flag::flag: Glæder mig til at se ham i virkeligheden :hjerte:

[QUOTE=HolmeInc;1306189]Ja hvad ved bønder om agurkesalat…:tihi:
Men tak for forklaringen :slight_smile:

De få devon rex jeg har set på udstillinger er de altid pakket godt ned i en nullerput indtil to sekunder før bedømmelse. Er de meget korthåret eller snyder billedet?[/QUOTE]

Ja, han er en Devon Rex - og de er meget korthårede uden noget underuld, så derfor er de også heat seeking missiles og ofte pakket ind i nullerputter … det er sjovt at finde ud af, hvor meget sådan en omgang normal pels faktisk isolerer katten, for Baby (burmeser) og Lillemanden her har jo samme kernetemperatur, men han føles varm, hvor Babys pels kan føles næsten kølig (med mindre hun ligger foran brændeovnen eller på radiatoren, selvfølgelig), men han har jo slet ikke samme isolerende lag som hun har.
Og han har så også stadig killingepels, så han er lidt ‘bar’ nogle steder endnu - der kommer mere pels senere :slight_smile:

Hold nu op han er kær! :smiley: :hjerte:

Some day I need a Devon! :inlove: :ups:

[QUOTE=Camischa;1306238]Ja, han er en Devon Rex - og de er meget korthårede uden noget underuld, så derfor er de også heat seeking missiles og ofte pakket ind i nullerputter … det er sjovt at finde ud af, hvor meget sådan en omgang normal pels faktisk isolerer katten, for Baby (burmeser) og Lillemanden her har jo samme kernetemperatur, men han føles varm, hvor Babys pels kan føles næsten kølig (med mindre hun ligger foran brændeovnen eller på radiatoren, selvfølgelig), men han har jo slet ikke samme isolerende lag som hun har.
Og han har så også stadig killingepels, så han er lidt ‘bar’ nogle steder endnu - der kommer mere pels senere :-)[/QUOTE]

Og burmesere er jo ellers ikke de mindst kuldskære katte :tihi: (har lige brugt to dage på sofaen med min burmeser under dynen :tihi: )
Men kan sagtens forestille mig at devon er endnu mere varmesøgende :tihi: :smiley: