Krummelure Hillary

Det er alt, alt for mørkt til at tage billeder med mobil og iPad, men jeg har gjort det alligevel. Jeg er nødt til at vise, hvordan Krummeluren har besteget det hjemlige Mount Everest, aka den franske dør på godt og vel 2 m. Og endda helt uden hjælp fra nogen sherpa :slight_smile:

Han er blevet meget eventyrlysten på det seneste. Først var det fladskærmen, der blev besejret, og nu også den høje dør.

Desværre ser det ud til, at Chili er misundelig. Hun står derovre og skraber på ruden og kigger længselsfuldt op mod overkanten af døren, men må modstræbende erkende, at hun aldrig får sin omfangsrige popo derop.

Men så må vi jo hjælpe hende, så Camilla - kan jeg booke Ole engang i foråret til at sætte nogle hylder op? :slight_smile:

[QUOTE=galath;1219522]Det er alt, alt for mørkt til at tage billeder med mobil og iPad, men jeg har gjort det alligevel. Jeg er nødt til at vise, hvordan Krummeluren har besteget det hjemlige Mount Everest, aka den franske dør på godt og vel 2 m. Og endda helt uden hjælp fra nogen sherpa :slight_smile:

Han er blevet meget eventyrlysten på det seneste. Først var det fladskærmen, der blev besejret, og nu også den høje dør.

Desværre ser det ud til, at Chili er misundelig. Hun står derovre og skraber på ruden og kigger længselsfuldt op mod overkanten af døren, men må modstræbende erkende, at hun aldrig får sin omfangsrige popo derop.

Men så må vi jo hjælpe hende, så Camilla - kan jeg booke Ole engang i foråret til at sætte nogle hylder op? :)[/QUOTE]

Det kan vi nok finde ud af :smiley: Hvis jeg må klappe katte i mens :smiley:

(Og hvis du har ordentlige vægge :wink: )

vi oplever ofte at Allycat laver det samme nummer, gad vide om det er en Aby-ting:?

Det er det nok. Som Vivi (opdrætter) skrev til mig, så kan abyer godt lide højder :slight_smile:

Og i virkeligheden har jeg for lidt højder til dem. Det er også derfor, jeg rigtig gerne ville have nogle hylder sat op. Hvis det kan lade sig gøre.

[QUOTE=PivC;1219529]Det kan vi nok finde ud af :smiley: Hvis jeg må klappe katte i mens :smiley:

(Og hvis du har ordentlige vægge :wink: )[/QUOTE]

Det første er der 100 % garanti for. Det sidste er jeg til gengæld bange for, at jeg ikke har :frowning: Så det er klart nok det første, der skal undersøges.

Bare sørg for at købe de rigtige skruer/rawlplugs mv. - og i nogle gode, store dimensioner - og NOK af dem placeret strategiske steder - så skal du nok få det til at sidde ordentligt fast. :slight_smile:

Den her tråd gik HELT galt for mig…

Først troede jeg, du havde fået taget et billede, for Krumme lignede Hillary Clinton :klapper:

Og så troede jeg, du ville have Ole til at komme og løfte Chili :lol:

[QUOTE=Lykke;1219574]Den her tråd gik HELT galt for mig…

Først troede jeg, du havde fået taget et billede, for Krumme lignede Hillary Clinton :klapper:

Og så troede jeg, du ville have Ole til at komme og løfte Chili :lol:[/QUOTE]
Drukket af natpotten - igen ?

Det kan han også sagtens! Min mand er nemlig verdens stærkeste (Bortset fra min far ) :rock:

Naaarj da… Men har muligvis inhalleret lidt murestøv :ups:

:ups: :høhø:

Mi tu… og så sad jeg og tænkte på, hvem Camilla er ??

For mig er PivC … nemlig… PivC… er skrækkelig dårlig til at vide, hvad vores rigtige navne er :rock:

Men bortset fra det – så er den Krumme da til at få dårlige nerver af :yikes: :yikes:

Hvordan kommer han op i den højde ??

[QUOTE=Tante Tut;1219592]
Hvordan kommer han op i den højde ??[/QUOTE]

Hopper da vel? :smiley:
For ja, højder og adræthed på højt plan er nemlig helt sikkert en aby-ting :rock:

[QUOTE=Eife;1219613]Hopper da vel? :smiley:
For ja, højder og adræthed på højt plan er nemlig helt sikkert en aby-ting :rock:[/QUOTE]

Det var ikke meningen at hævde, at det KUN var en abyting, Eva :slight_smile: Men det er nok mere en abyting, end det fx er en ragdollting eller en perserting. Vil jeg tro. Jeg kan tage fejl.

Han hopper ikke to meter lige op i vejret. Han har noget at sætte af fra ca. halvvejs :slight_smile:

Først troede jeg, du havde fået taget et billede, for Krumme lignede Hillary Clinton :klapper:[/QUOTE]

Edmund Hillary, dear. Men det er godt nok også længe siden. Helt tilbage i 1953. Selv JEG var ikke født :ups:

Så omfangsrig er hendes popo trods alt ikke (endnu), at jeg har brug for hjælp til det :høhø:

En modig pige er hun:hjerte: - og bestemt ikke den første Aby, der laver det stunt. Det er vist næsten racetypisk adfærd… :wink:

[QUOTE=Eife;1219613]Hopper da vel? :smiley:
For ja, højder og adræthed på højt plan er nemlig helt sikkert en aby-ting :rock:[/QUOTE]

:uha: :uha:

Jow-jow… men 2 meter lige op i den blå luft fra gulvhøjde ?? :wink:

Næh det er også en Burmeserting [:D](javascript:void(0))[:D](javascript:void(0))[:D](javascript:void(0))

Cats og Conni

Hvis dine vægge ikke kan bæger, hvad så med noget reolværk? om du har plads til det

Jeg har allerede en stor reol, men den står jo ikke lige i nærheden af døren. Jeg vil have lavet hylder, der fører fra det ene vindue hen over døren og så over til reolen. Nu må vi se, hvad fagmanden eventuelt måtte sige til væggene, hvis jeg på et tidspunkt kan lokke ham til at kigge :slight_smile:

[QUOTE=conninissen;1219680]Næh det er også en Burmeserting :smiley::smiley::smiley:

Cats og Conni[/QUOTE]

…og en russerting :smiley: