Kryds finger

Ja, men det har jeg ikke lige pladsen til desværre.

Hvis du nu kører hende afsted på 2. dagen af løbetiden, vil der så være gode chancer for, at hun kommer tilbage i løb mens hun er hos hankatten. Det er faktisk forholdsvis normalt, at de går ud af løbetid.
Lykkes det ikke, så send hende afsted igen i første løbetid efter, så vil hun kunne huske stedet og hankatten, og vil derfor føle sig mere sikker og sandsynligvis blive i løbetid.

Nu har jeg ikke fulgt godt nok med, men hvis hun har været afsted hos hankatten og ER blevet parret, men ikke drægtig så ville jeg nok ikke turde proppe flere p-piller i hende. (er det kun mig der ikke kan finde smileys)
Jeg ville nok også prøve at gøre det omvendt næste gang, altså at hankatten kommer til hunkatten, jeg har oplevet en enkelt svensk hunkat som blev så utryg de par gange hun kom her, at hun slet ikke blev parret, så min hankat kom en tur til Sverige og dagen efter var hunkatten parret og der kom 4 killinger. Har du ikke et badeværelse eller lign. de kan gå på… (jeg mangler mit spørgsmålstegn, mit tastatur på den bærbare trænger vist til en udskiftning :wink: )

[quote=Vivi_Fletcher;56649]Hvis du nu kører hende afsted på 2. dagen af løbetiden, vil der så være gode chancer for, at hun kommer tilbage i løb mens hun er hos hankatten. Det er faktisk forholdsvis normalt, at de går ud af løbetid.
Lykkes det ikke, så send hende afsted igen i første løbetid efter, så vil hun kunne huske stedet og hankatten, og vil derfor føle sig mere sikker og sandsynligvis blive i løbetid.[/quote]

Jeg har haft hende afsted på andendagen, det hjalp ikke.
Hun har været hos den samme hankat og er glad for ham, men der kom ingen killinger.

[quote=Vibeke;56692]Nu har jeg ikke fulgt godt nok med, men hvis hun har været afsted hos hankatten og ER blevet parret, men ikke drægtig så ville jeg nok ikke turde proppe flere p-piller i hende. (er det kun mig der ikke kan finde smileys)
Jeg ville nok også prøve at gøre det omvendt næste gang, altså at hankatten kommer til hunkatten, jeg har oplevet en enkelt svensk hunkat som blev så utryg de par gange hun kom her, at hun slet ikke blev parret, så min hankat kom en tur til Sverige og dagen efter var hunkatten parret og der kom 4 killinger. Har du ikke et badeværelse eller lign. de kan gå på… (jeg mangler mit spørgsmålstegn, mit tastatur på den bærbare trænger vist til en udskiftning :wink: )[/quote]

Hvorfor ville du ikke turde give p- piller hvis hun ikke har været drægtig men parret?

Faktisk aner jeg ikke om hun har været parret eller ej de gange hun har været afsted.

[QUOTE=PiaH;57594]Jeg har haft hende afsted på andendagen, det hjalp ikke.
Hun har været hos den samme hankat og er glad for ham, men der kom ingen killinger.[/QUOTE]

[QUOTE=PiaH;57596]Hvorfor ville du ikke turde give p- piller hvis hun ikke har været drægtig men parret?

Faktisk aner jeg ikke om hun har været parret eller ej de gange hun har været afsted.[/QUOTE]

Har nogen af dem lavet killinger før?
Hvor mange gange har de været sammen i hendes løbetid?

Jeg har før haft et par piger som ikke blev drægtig efter første løbetid efter p-piller, men anden gang eller tredje gang, så var der gevinst.

Jeg startede ikke op på p-piller igen, men lod dem blot blive parret i næste løb igen.

Det er meget normalt, at hunkatten går ud af løb, når hun bliver transporteret, men de går ofte i løbe dagen efter.

Du skriver du ikke ved om hun overhovedet er blevet parret :?
Har hankatte ejer ikke, hold lidt øje med dem :?

[quote=Vivi_Fletcher;57623]Har nogen af dem lavet killinger før?
Hvor mange gange har de været sammen i hendes løbetid?[/quote]

Hankatten har lavet killinger, Kista har ikke haft killinger, hun er kun lige lidt over 1 år.
Ved ikke om de har parret sig.

[quote=Stine A;57665]Jeg har før haft et par piger som ikke blev drægtig efter første løbetid efter p-piller, men anden gang eller tredje gang, så var der gevinst.

Jeg startede ikke op på p-piller igen, men lod dem blot blive parret i næste løb igen.

Det er meget normalt, at hunkatten går ud af løb, når hun bliver transporteret, men de går ofte i løbe dagen efter.

Du skriver du ikke ved om hun overhovedet er blevet parret :?
Har hankatte ejer ikke, hold lidt øje med dem :?[/quote]

Det er første gang Kista er på p piller.
Jo ejeren har holdt øje, men de arbejder begge to fuld tid og kan jo ikke holde øje hele tiden.

[QUOTE=PiaH;57915]Hankatten har lavet killinger, Kista har ikke haft killinger, hun er kun lige lidt over 1 år.
Ved ikke om de har parret sig.[/QUOTE]

Men hvor mange gange har hun været til parring hos ham?
Første gang skriver du hun kom afsted på 4. dagen af løbetiden, senere skriver du at du også har prøvet hun er kommet afsted på 2. dagen. :?

Hun har været afsted 2 gange.