Krydser altså fingre for

at postmanden også snart kommer frem med foderet og kattegrusset :venter: Har fået foderskåle og underlag i dag, men det nytter jo ikke meget, hvis der ikke er noget foder at komme i -kattedans

skal altså bruge det på mandag lille postmand (og han er faktisk lille -LOL)

Kommer det fra Zooplus?

Følger du med i hvor det er nået til på gls’ hjemmeside?

[quote=Sheer;364726]Kommer det fra Zooplus?

Følger du med i hvor det er nået til på gls’ hjemmeside?[/quote]

Nææh…du siger noget :klapper: Er det bare www.gls.com?? Eller…??

Nej her: Pakkeservice | GLS leverer dine pakker hurtigt og sikkert

Ok…fandt så ud af det…de har selvfølgelig været her i formiddags, hvor jeg ikke var hjemme. :lynogtorden: Er det ikke bare typisk…må så lige løbe ned til postkassen og tjekke for en seddel…

Hmmm…der var ikke noget i postkassen. Prøver de så bare igen i morgen??? Under hændelse derinde på deres track and trace stod der Forsendelsen er ikke leveret Ingen hjemme (dørringer)

Det er sket for mig, men for lang tid siden, kan ikke huske hvad de gjorde… (tror måske de ringer)

Ellers så prøv at ringe til deres kundeservicetelefon, nummeret står oppe i hjørnet. :slight_smile:

Hehe… Det er altid spændende når man skal modtage foder… :smiley: Det er lige før det kan sammenlignes med ens fødselsdag eller juleaften :høhø:

Har lige fået mit idag. De var her tirsdag med det, men der var jeg jo selvfølgelig ikke hjemme. :wink:
Heldigt nok var det en ung mand, der kom med det, for der var 30kg grus og 12kg foder. :slight_smile:

Mener du under Historik, Pakkedetaljer eller Forsendelsesdetaljer?? Kan se, at de har prøvet at aflevere i formiddags. Tror jeg prøver at ringe til deres kundeservice og høre. :slight_smile:

Nååå aner det ikke, havde ikke set, at du havde svaret på, hvad der stod på hjemmesiden i sidste indlæg… -tihi sorry :ups:

Ja, prøv at ringe i morgen. Det gik smertefrit for mig kan jeg huske.

Nå deres kundeservice har selvfølgelig åben fra 8 - 17, men de henviste til deres mail udenfor åbningstiden, så den har jeg skrevet til. Så :kryds: for at de kommer med det hele i morgen. :smiley: Prøver nok også og ringe i morgen kl 8 :stuck_out_tongue:

Ellers er de der nok mandag, ellers kan du få noget af mig.

[quote=Bølle-missen;364738]Hehe… Det er altid spændende når man skal modtage foder… :smiley: Det er lige før det kan sammenlignes med ens fødselsdag eller juleaften :høhø:

Har lige fået mit idag. De var her tirsdag med det, men der var jeg jo selvfølgelig ikke hjemme. :wink:
Heldigt nok var det en ung mand, der kom med det, for der var 30kg grus og 12kg foder. :)[/quote]

Kom de så med det dagen efter??? Er jo ved at få lidt nerver på…:venter:

Det ville da være dejligt, hvis det er der går lidt ged i den…:høhø: Vi kan jo ikke byde Make velkommen UDEN mad :uha:

Det er bare en aftale. Jeg tager foder og grus med til et par dage. :slight_smile:

Hvis man ringer inden 17, så kommer de med det dagen efter :slight_smile:
Umiddelbart kunne jeg forestille mig, at du først får det mandag, men skal ikke kunne sige det.

:kryds:

[quote=Bølle-missen;364764]Hvis man ringer inden 17, så kommer de med det dagen efter :slight_smile:
Umiddelbart kunne jeg forestille mig, at du først får det mandag, men skal ikke kunne sige det.

:kryds:[/quote]

:klapper: ååååhr hvor irriterende. (tjek lige tidsforløbet her i tråden) -LOL

Vores gsl man plejer bare at stille det udenfor døren:) Måske fordi vi har en opgang der kun føre til 2 lejligheder, og vi har sko osv til at stå derude :slight_smile:

Mon vi skulle have startet med at sige hun skulle ringe til dem? :? :høhø:

Ring imorgen - så får du det mandag :slight_smile: Hvis I bor et sted, hvor pakkerne kan stilles, så kan du sige til dem, at de må gøre det, hvis du nu ikke er hjemme når de kommer mandag… :slight_smile:
Det var så nemt for os inden vi flyttede. Da kunne de nemlig bare stille pakkerne omme på terassen. Det kan vi ikke her… :frowning: