Krydser altså fingre for

Jeg bor heldigvis i et villakvarter hvor naboer hjælper hinanden. Dvs at kommer der pakker og vi ikke er hjemme modtager en nabo det bare, det samme gør vi for dem. Tror nok at min nabo var lidt rystet sidst. Der var det nemlig ikke en forsendelse de modtog, men 3 pakker af 30 kg kattegrus og en stor 30 kg bøtte med væske i.:høhø:

Det skal lige siges at jeg selv hentede det hele hos dem - med sækkevogn :slight_smile:

Ja, hvis nu jeg bare hade ringet, da jeg fandt ud af at de havde været her, så ville jeg ha det i morgen :lynogtorden: Nå, så har jeg da lært det. :klapper: Uanset hvad, så ringer jeg i morgen kl. 8.00 dut og spørger. Man har jo lov til at håbe.

Og tusind tak, Signe…du er en frelsende engel. Hvad skulle jeg dog gøre uden dig?? :tak::tak::tak::tak::tak::tak::tak::tak:

Og selvfølgelig også :tak: til alle jer andre. Altid dejligt med hjælp. :smiley:

[quote=MissDiorNow;364806]Ja, hvis nu jeg bare hade ringet, da jeg fandt ud af at de havde været her, så ville jeg ha det i morgen :lynogtorden: Nå, så har jeg da lært det. :klapper: Uanset hvad, så ringer jeg i morgen kl. 8.00 dut og spørger. Man har jo lov til at håbe.

Og tusind tak, Signe…du er en frelsende engel. Hvad skulle jeg dog gøre uden dig?? :tak::tak::tak::tak::tak::tak::tak::tak:

Og selvfølgelig også :tak: til alle jer andre. Altid dejligt med hjælp. :smiley:
[/quote]

No prob, foder til et par dage havde jeg med alligevel. :slight_smile: