Kulturnatten i København

:):):):slight_smile:

Bruger du Kulturnatten i København ??

Her er et link, hvis du skulle få lyst til at se mulighederne for at komme lidt ud og se tingene om aftenen/natten.

http://www.kulturnatten.dk/

:):):):slight_smile:

nix, det tager squ for lang tid med toget hjem-LOL
vi vil istedet tage ud og kigge på kulturnatten i århus:p

[quote=Johnny;270663]nix, det tager squ for lang tid med toget hjem-LOL
vi vil istedet tage ud og kigge på kulturnatten i århus:p[/quote]

:inlove::inlove:

Årh, la’ da vær’ - du har godt at at prøve at køre med nattoget…

:stuck_out_tongue:

Årh, la’ da vær’ - du har godt at at prøve at køre med nattoget…

:p[/quote]

Nemlig - men så skal det være iført tylsskørt og paryk

-LOL-LOL-LOL-LOL

[quote=Eva;270676]Nemlig - men så skal det være iført tylsskørt og paryk

-LOL-LOL-LOL-LOL[/quote]

:ok::ok:

HØRT !!!

Men desværre vækker det nok ikke den store opsigt i København - vi er jo vant til lidt af hvert.

:fin::fin:

Jeg er kommet til at sige ja, til at tøffe rundt i byen i aften, ja. Synes ellers ikke helt, at jeg har tid eller overskud til det. Studiet tager en del energi for tiden. Men påtænker i så fald at besøge KVL/Life.

:inlove::inlove::inlove:

Jeg synes faktisk, at de skulle lægge den Kulturnat om sommeren - det ville være meget mere hyggeligt - og tænk på alle de turister, der ville være i byen.

:inlove:

Men selvfølgelig er det også sjovt at opleve København by night - når det er mørkt.

:inlove:

ja - Piotr og jeg skal ud i aften :slight_smile: jeg glæder mig

Jeg har droppet den event. Det er vildt overrendt! Alt, alt er proppende overfyldt, også restauranter, naturligt nok.
Det er en god ide, der er druknet i egen succes. De kunne snildt holde 2 om året, ja endda 1 pr kvartal uden at mætte markedet.
Det eneste, jeg kunne tænke mig at opleve den nat, det er det Dehnske palæ. Men det sker med forhåndstilmelding (som er revet væk) og lange køer. Åh jo, og så Østre landsret, som jo er et gammelt teater.
Men som sagt: Jeg synes ikke, at der er til at komme til nogen steder. Det var fint de første par år, men i de seneste 3-4 omgange har der været proppet!

NEJ…jeg er for træt. :stuck_out_tongue:

Jeg skal ikke selv afsted i aften. Har været på skolen (Håndarbejdets Fremmes) hele dagen og aftenen med, for at hjælpe 3. semester i deres flotte kjoler, som de skal vise frem på arbejdermuseet i aften. Glæder mig til at det er min tur næste år :smiley: