Kun 9 år - whauu!

Det er godt nok imponerende :besvimer:

(Håber, jeg ikke har sendt den før)
[FONT=Calibri]http://www.youtube.com/watch?v=ocnqRuSyoOQ
[/FONT]

Det giver simpelthen kuldegysninger der vil noget! Wauw… Jeg er lamslået sikke en stemme!

fantaktisk tatentfuld pige

[QUOTE=Mega;1132039]Det er godt nok imponerende :besvimer:

(Håber, jeg ikke har sendt den før)
[FONT=Calibri]http://www.youtube.com/watch?v=ocnqRuSyoOQ
[/FONT][/QUOTE] : Den kan ikke sendes for ofte :thumbup: Hold da op jeg fik helt tårer i øjnene:hjerte::hjerte: og gåsehud ! Tak for den :inlove: Cats og Conni

Fantastisk. Jeg håber hun får en god lærer som kan hjælpe hende med teknikkerne inden hun overbelaster stemmen. Men wow! Absolut wow!

Nuuui jeg fik de vildeste kuldegysninger

Hun er rigtig dygtig :slight_smile:

Jeg gætter på at hun fået hjælp allerede.

Om hun kan blive sanger ved man først efter teenageovergangen.

Jeg kan selvfølgelig godt lide denne audition fordi kulturen ikke er rock’n’roll, men ‘klassisk’, omend populærklassisk. :slight_smile:

[QUOTE=Sheer;1132450]Jeg gætter på at hun fået hjælp allerede.

Om hun kan blive sanger ved man først efter teenageovergangen.[/QUOTE]
Er det ikke kun drengestemmer, der går i over gang?

Nej. :slight_smile:

Der er en periode hvor pigers stemmer også er i opbrud, men dog bliver de ikke så dybe som mænd bliver.

Jeg har prøvet at finde et link, men har ikke fundet et endnu.

Her står der noget om at det kan ske at “stemmen knækker over” i dette link - det er midt på siden…

:trøste: :tihi:

[QUOTE=Sheer;1132450]Jeg gætter på at hun fået hjælp allerede.

Om hun kan blive sanger ved man først efter teenageovergangen.[/QUOTE]

Hun siger jo selv at hun har lært det af at se operavideoer på Youtube. Meeeen… jeg vil da næsten også tro hun har fået sangundervisnig. Lyder også sandsynligt med en bror der spiller violin :slight_smile:
(Hollandsk er et sjovt sprog. Forbavsende nemt at forstå når man lige får tunet sig ind og vænner sig til de der hostelyde L)