Kurilean kuld 24

Lige hos dyrlægen har jeg altid Ellie i en alm. Snor. Da hun netop ikke skal opsøge nogen.

Katte har også en hylde hos min dyrlæge, er der kat, er vi slet ikke derovre.

7 Synes om

Det er en lille klinik hos min dyrlæge og hin var der ikke, da det skete, men sørgede jo for at der blev vist hensyn til Oda da vi gik

6 Synes om

Hos der hvor min dyrlæge flyttede hen, har de en “hylde” til kassen samt man frit kan tage sådan nogle covers til kassen :slight_smile:

3 Synes om

Oda har været ud og gå her til aften og hun har også lappet lidt flydende snack i sig :kissing_heart:
Det er godt nok ikke meget, men alle fremskridt tæller :heart:

12 Synes om

Hun har været ude på endnu en gå tur, og hun får drukket noget væske

14 Synes om

Små skidt, men skidt den rigtige vej. :hjerte:

6 Synes om

Hun har været rundt og gå 3 gange her i aften og har virket mere nærværende end hele ugen :slight_smile:

10 Synes om

:thumbup:

3 Synes om

Åhhh :smiling_face_with_tear: :heart:

2 Synes om

Første gang siden fødslen at Oda ligger sig på en stol

Fjollede ting at glæde sig over :tihi:

19 Synes om

Nej nej slet ikke fjollet ting og glæde sig over, for jeg glæder mig på jeres vejne over fremskridt :blush:

5 Synes om

Oda har lige været henne og spise tørfoder :jubiii:, det er første gang hun frivillig har taget føde til sig :jubiii:
Jeg blev så glad og overvældet at jeg endte med at tude :grade:
Selv om der har været bitte små fremskridt, havde jeg næsten mistet håbet om at vi fik hende på rette køl, men nu spire der et forsigtigt håb igen.
killingerne holder hun pæn rene, men der er ikke meget mælk, et par af dem har tabt sig det sidste døgn, så fodre dem 4-5 gang i løbet af dagen

18 Synes om

Det er jo både godt og skidt nyt, men tak for du skriver, det er rart at vide hvordan det går. Jeg ville også havde tudet, hvis det var min kat. :kram: Forsat masser af :kryds: for Oda og killinger kommer godt igennem det.

3 Synes om

Tak for en dejligt opdatering selv om der er lidt skidt nyt :confounded: angående killinger

Jeg har tænkt på Oda flere gange i dag, bare ikke fået spurgt

2 Synes om

Ååååh Oda, hvor dejligt at du spiser igen! :love:

Synd at I skal støttefodre så meget, det vidner jo også om at hun har det rigtig skidt, at hun ikke kan producere nok mælk til dem. :troste:

:kryds: for kolingerne, :kryds: for Oda at alt ender godt. :hjerte:

2 Synes om

Oda spiser nu flere gange og har også været på potten, det hun kommer af med er stadig blød, men det lugter ikke så slemt længere.
Jeg opgav at få Hils I/D i hende (indrømmer også at det så klam ud og have en for mig dårlig lugt, den virkede slet ikke apppititvækkende) Jeg tog hul på dåsen med Hils A/D og det lappede hun i sig med stor fornøjelse, hun fik kun en lille teskefuld, da den kan være hård ved maven, men der er en masse vitaminer og mineraler i.
I går fik killingerne mad 5 gange i perioden 7.30 til 23.00 og det kan ses på vægten. de har taget 17-15-14-15-10g på.
Tænker jeg støttefodre mindst 4 gange i dag, de går stadig i mælkebaren. Her har de lige fået flaske

Og de har fået øjne, nogle meget mere end andre, Kors de er bare mega nuttede :smelter:

20 Synes om

Det var en dejlig opdatering! :hjerte: :thumbup: Og enig, de er mega nuttede. :inlove:

3 Synes om

Nååååååårh sådan en dejlig lille bunke nutter.
:smelter:

3 Synes om

:smelter:

1 Synes om

Hun ser også meget mere frisk ud i øjnene :slight_smile:

2 Synes om