Kvik har fået nyt bling fra Ebay - og Unni kigger med

Ja Kvik vokser og vokser - og hun har fået sig lidt bling på Ebay, som hun lige viser frem :smiley:

Sååååå stor er hun blevet

med pink bling på

og sort bling

piger med slips er seje!

too cool! :rock:

GIV MIG DEN!

jow - også lækker uden bling!

… og i mens Kvik og jeg legede med bling og billeder - ja så lå Unni på sin LUX Pooch pude og nød livet :smiley: (En “test pude” jeg har fået af LUX Pooch, som vi skal have skrevet lidt anbefalinger på til deres webshops blog - den er MEGET populær hos tøserne :smiley: )

Hvor er hun smuk - både med og uden bling :inlove: - og det er Unni også :hjerte:

Hold da op hvor er de smukke begge to:smelter:

Så fin og lang hun er - yndigt pigebarn :wehuu:

Jeg er helt vild med formen på hendes øjne :hjerte:

[QUOTE=PiaB;1149397]J

[/QUOTE]

SKØNT billede!

De er alle herlige, men lige det synes jeg er noget særligt :slight_smile:

Lækre billeder af en endnu mere lækker Kvik (både med og uden bling) :inlove:

(Og så er jeg altså stadig lidt forelsket i Unni) :ups:

Skønne bette pige der er ved at blive stor! :smiley: Jeg glæder mig til at lægge nogle af billederne på hjemmesiden…

Hun er nu en cool bette kat - men hun har jo også en god læremester i Unni :slight_smile:
VH
Susanne

Jeg er i øvrigt helt vild med hvor meget hendes blik minder mig om mormor Atheas på dette billede :inlove:

Pia, jeg er hel vild med din billedserie af det tøs-pigebarn/mis. Der er virkelig mange gode!

:hjerte: :hjerte: :hjerte:

SÅ skønne billeder af dem begge -

men nu vil Silke osse have lyserødt bling

Altså, hvor er Unnis bling ??? Hvor er begge tøser lækre, og sikke voksen Kvik pludselig er blevet - Halsbåndene er jeg vilde med, bruger dem jo selv til hundene og de ligner en helt million, lige som smukke silver Kvik

Kvik er altså en sød lille tøsepige. :wehuu:

[QUOTE=Tante Tut;1149435]

[SIZE=2]men nu vil Silke osse have lyserødt bling[/SIZE][/QUOTE]
Jamen det må hun jo få så :slight_smile: (de koster ikke meget over 27,- på ebay :smiley: )

Jamen Unni synes ikke lige bling er hende mere - hun er blevet lidt for voksen til den slags pjat… Der er ikke meget “tøsepigebarn” over Unni mere :slight_smile: :tihi:
(Hun gider ganske enkelt ikke - så hun bliver fri for mine tosserier :ups:)

[QUOTE=PiaB;1149466]Jamen det må hun jo få så :slight_smile: (de koster ikke meget over 27,- på ebay :smiley: )

Jamen Unni synes ikke lige bling er hende mere - hun er blevet lidt for voksen til den slags pjat… Der er ikke meget “tøsepigebarn” over Unni mere :slight_smile: :tihi:
(Hun gider ganske enkelt ikke - så hun bliver fri for mine tosserier :ups:)[/QUOTE]

:høhø::høhø:

Jeg bliver aldrig gode venner med E-Bay :ups::høhø:

Dejlige billeder af de smukke piger. :smiley:

Skønne billeder :slight_smile:
Hvor er Kvik blevet stor!

De øjne! :besvimer: