Kvinde så vær dog stolt af din krop og den du nu engang er!

Kvindekroppen er forskellig alt efter hvilken krop man lige har. Alle kvinder har et smukt træk, det kan være flotte hvide tænder, flot højde, et charmerende smil, en pæn bagdel eller noget helt 5. Det perfekte menneske findes ikke vi mangler alle et eller andet for at være “perfekte”. Gør dig selv den tjeneste at gå ud kik i spejlet og find ud af hvilke ting ved din krop der gør dig smuk og unik. Alle har et flot træk. Husk der er altid en mand derude der elsker netop din krop. Nogle mænd kan lide små bryster/bagdele nogle kan lide store. Nogle mænd elsker høje piger andre lave. Nogle elsker fyldige piger andre elsker tynde.

Jeg skriver dette da jeg netop har sidder og set Rupauls drag race, dette er en slags “top model” for drags. Synes det er ekstrem livsbekræftende at disse mænd har fundet “modet” til at være sig selv og være STOLTE af det de nu engang er. De finder deres selvtillid ved at sminke sig op og med tøj tilpasse deres krop til det de nu engang føler er smukt. I 3. sæson er der også 3 STORE piger med. Kønne er de ikke men de er sig selv og det har jeg dyb respekt for.
Som Rupaul så smukt siger i slutningen af hvert afsnit:

If you can’t love yourself, how in the hell are you gonna love someone else?
Prøv at tygge lidt på den er ret vise ord :thumbup:

Hvis drags som de fleste synes er freaks kan være stolte af sig selv og vise hvem de virkelig er hvorfor kan vi kvinder så ikke også forstå at ja vi har da fejl og mangler men leder vi grundigt nok kan vi se det smukke i os selv og hvis vi selv hviler i os selv skal den rette mand nok få øje på en på et tidspunkt. Denne mand vil elske dig som den du virkelig er.

Sad og så Wipeout hvor jeg så en model der ville bruge evt vinder penge til nye bryster men hun var altså FLOT som hun var :frowning: Ser overalt på sladder sider at “ALLE” får lavet bryster nu. De fleste der gør dette er SMUKKE og vidunderlige som de er. De behøver ikke store bryster for at være kønne og tiltrækkende det er de i forvejen. Mange mand kan faktisk bedre lide en gennemsnitlige kvinde med selvtilliden i orden der kan se det smukke i sig selv(ikke selvglad og selvoptaget men selvfølgelig med måde) end en smuk pige der ikke kan indse hun er unik som hun er.

Så kvinde dyrk jeres Unik-hed i stedet for at gå i gang med plastik fantastik og prøve at tilstræbe et masse produceret skønheds ideal :slight_smile:

Håber jeg kan få bare EN kvinde til at studere sig selv og finde det smukke i sig selv så har dette indlæg ikke været forgæves :slight_smile: