Kvindegruppe

Mangler du et sted hvor du kan snakke ligesindede? En gruppe hvor du bliver anerkendt for dine tanker og følelser.
Ønsker du større forståelse omkring dine handlinger- og ønser du at focusere på det positive frem for det negative?

Jeg er nyudannet sexolog og parterapeut, og har gennem et stykke tid godt kunne tænke mig at samle en håndfuld kvinder.

Da dette kursus ikke er noget jeg har prøvet før, tilbyder jeg dette gratis.

Emner:
Vores indre barn
Sex og kærlighedsafhængige
behov og grundlæggende værdier
Hjernepiger
At tænke positivt
Selvværd
Love og tiltrækning

Gennem 7 tirsdag vil du få redskaber og værktøjer til at ændre dine tanker, din krop reaktioner og adfærd.

Gruppen vil støtte dig, når du føler du er alene, savner et pusterum, en anerkendende eller forstående gruppe.

Grupper bliver holdt hos mig privat, og tiden bliver mellem 19-22. Der vil være kaffe og the, samt lidt frugt.

Glæder mig til at høre fra jer.

Skriv en privatbesked til mig for mere information eller tilmelding.:slight_smile:

Det lyder da spændene, og tillykke med du er udlært.

Interessant.
Hvad er Hjernepiger? :slight_smile:

Lyder da ret spændende, men nok lidt langt væk for mig :høhø:

Tillykke med din uddannelse :slight_smile:

[quote=Eva K;322708]Interessant.
Hvad er Hjernepiger? :)[/quote]

Hjernepiger bliver også kaldt kontrolpiger, en let sammenligning er Monica fra Venner.:slight_smile:

Iihh hvor spændende. Jeg ville også engang gerne være sexolog og parterapeut, synes det må være et enormt spændende og givende job :slight_smile: Tillykke med det:)

Ærgeligt at du bor så langt væk :frowning:

Ja, virkelig ærgeligt at du bo så langt væk :frowning:

Tillykke med uddannelsen!

Tillykke med uddannelsen, søde :thumbup::thumbup:

Jeg syntes nu jeg bor ganske tæt på :rock:

[quote=SineGry;322718]Iihh hvor spændende. Jeg ville også engang gerne være sexolog og parterapeut, synes det må være et enormt spændende og givende job :slight_smile: Tillykke med det:)

Ærgeligt at du bor så langt væk :([/quote]

Du kan stadig nå det :thumbup:

Ja, det er også for langt væk for mig!! Det kunne ellers være godt for mig og mit OCD-light og 7-års krise med kæresten som nok kommer snart… og hmmmm, positive tanker :slight_smile:

Mange gange tillykke med uddannelsen! Så skal du bare have gang i kunderne!

haha ja jeg kan :stuck_out_tongue:

[quote=Bamse;322905]Ja, det er også for langt væk for mig!! Det kunne ellers være godt for mig og mit OCD-light og 7-års krise med kæresten som nok kommer snart… og hmmmm, positive tanker :slight_smile:

Mange gange tillykke med uddannelsen! Så skal du bare have gang i kunderne![/quote]

Det er lige det jeg skal…

så er der kun to pladser tilbage.

Håber på at starte op d. 9/2.

tavshedspligt er en selvfølge :slight_smile:

-LOLDen er god…for jeg har aldrig set venner;
men jeg er vist “sådan èn”
Knus fra Mona

Først stort tillykke - Og hvor lyder det bare spændende. :slight_smile:

Held og lykke med det hele!

[quote=Mona;328104]-LOLDen er god…for jeg har aldrig set venner;
men jeg er vist “sådan èn”
Knus fra Mona[/quote]

Ja det er min fejl, elsker venner og har set dem flere gange og elsker den :hjerte:

Hjernekvinder i det ekstreme kontrolere alt. Hvordan tingene skal gøres, hvornår det skal gøres. De “lever” i hjernen. De har svært ved at give slip og give f.eks ansvaret til manden om at planlægge børneføs´dagen eller en hyggelig middag m.m.

Til alle:
Jeg har fået min hjemmeside op og køre, og er vildt glad :thumbup:

Hvis i skulle have lyst til at se den, så www.henrietteheuser.dk

Rigtig flot side, nem og overskuelig :ok::ok: tillykke med den osse :kram:

DET ville jeg altså heller ikke overlade til Karsten. Han KAN bare ikke finde ud af ret meget hvad det angår :venter: så jeg er nok helt sikkert en Monica - og især på det punkt :tihi:

Jeg har nok bare et MEGET stort behov for at tingene sker når de skal ske, hvor Karsten er mere ligeglad :thumbdown: Okay - han er også en mand, og tænker sikkert heller ikke helt så langt som jeg gør…

[quote=Annette O;328805]DET ville jeg altså heller ikke overlade til Karsten. Han KAN bare ikke finde ud af ret meget hvad det angår :venter:

Enig.
Jeg har meget svært ved at genkende; når kvinder elsker at fortælle:
Jamen vi giver ikke mændene lov.

Jeg må sige at den sætning irriterer mig grænseløst.

Herhjemme er der sandelig frit slag; men der sker INTET. :doh:

Jeg har lige ligget med hjernerystelse.
Dyrene blev dog passet. :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Min mand siger ofte: Jamen det her du be’r mig om, siger mig intet.
Eks. støvsugning…
Støvsugning siger heller ikke mig noget. -LOL