Kvinder bag rattet

Kvinder bag rattet

På motorvejen her til morgen på vej til arbejde, så jeg over højre skulder, at der var en kvinde i en splinterny FIAT 500, der kørte 130 km/t med snotten HELT oppe i bakspejlet - i gang med at lægge sin eyeliner!

Jeg kiggede væk i ganske få nanosekunder og så til min store forskrækkelse i bakspejlet, at hun nu var halvvejs ovre i min kørebane - STADIG optaget af hendes SKIDE makeup!
Jeg blev så forskrækket, at jeg tabte min elektriske shaver, så den slog et rundstykke ud af den anden hånd.

I forvirringen, mens jeg forsøgte at rette bilen op med mit knæ på rattet, røg mit headset væk fra øret og faldt ned i den kaffekop, jeg havde mellem benene, sprøjtede med kaffe og brændte “STORE CLAUS OG TVILLINGERNE”.

Det gjorde så PISSE ondt, at jeg skreg af mine lungers fulde kraft, hvorfor jeg så tabte cigaretten ud af kæften, brændte hul i min skjorte
Og - AFBRØD EN VIGTIG SAMTALE.

Sådan en forpulet farlig, skide kvindelig bilist … sådanne kvinder er jo pisse farlige og burde ikke køre bil!

Ja, man fristes vel til at sige det er “Go´ matashumor” :høhø:

:lol: Fra da jeg nåede til den elektriske shaver og rundstykket var jeg totalt færdig - kunne næsten ikke læse videre :lol:

God humor… Især når det er en kvinde, der er hovedpersonen :wink: Selvironi er godt!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Tak for den.
Er straks røget videre i email

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

hvor er den god :slight_smile: