Kvinder og biler (min kvajer)

Tænk sådan stod jeg onsdag formiddag. Overvejede om jeg skulle købe sprinklervæske, nu jeg var i Bilka, for det virkede bare slet ikke. jeg var kommet om ved 47 lastbiler, der alle sprøjtede en blanding af sne og salt hen over min lille bil og der kom ikke så meget som en dråbe ud af sprinkleranlægget. Heldigvis glemte jeg det i al den trælse musik og julepynt i Bilka, for da jeg kom ud til bilen igen og lige tjekkede om der ikke bare var lidt tilbage, så virkede det fint. Skidtet var bare frossen. Min påholdende mand havde hældt vand i sprinklervæsken, så det fik han lige en reprimande for da jeg var vel hjemme igen.
Knus Elin

Jeg fyldte sprinklervæske på her til morgen. Jeg er aldrig i tvivl, der er sådan en lille tegning af et par vinduesviskere på, hvor man skal hælde :slight_smile:

[quote=haneben;503920]sorry Felis, dine indlæg har jeg forlængst valgt at overhøre…og nej det er intet personligt, da jeg ikke kender dig…
min mand er mekaniker, så måske han ved bare en smule mere end dig som er åhhh så klog på alt[/quote]

[quote=haneben;504074]
Felis: jeg er blevet enig med mig selv om at du nok har et meget DOMINANT nedgørelsesgen…så jeg udelukker derfor yderligere kommentarer.[/quote]

Ved ikke lige om du egentlig er så meget bedre selv :?
:sorry:

Her er det lige omvendt. jeg klare alt med bilerne (olie/sprinkler/køler ol.), min mand ja han kommer ind til mor her og spørger. Han kan knapt se forskel på for og bag:tihi:.

Alt det tekninske lader jeg dog pofferne om.

Jeg bliver tit i venne kredsen drillet med at jeg ved alt om de biler/eller teknik (dog ikke computere) vi køber. Så når der skal spørges til HK eller ligende så er det mor her de kommer til:D

Vi kvinder har da pligt til at sætte os ind i tingene, om ikke andet så bare for at kunne sætte de mænd på plads der tror de ved bedre:høhø:

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

fair nok… det kan godt gå godt… kan måske koste en kølerslange og hold da lige øje med temperaturen i motoren for en sikkerheds skyld i tilfælde af du skulle være uheldig - men for fanden… den er altså morsom!!!

håber den er frostsikker så den ikke fryser og sprænger din køler… men mon ikke din fremsynede mand har sørget for at det var den sprittede udgave -LOL -LOL -LOL

er du ikke glad for at du ikke fyldte BENZIN på din diesel bil :slight_smile: så havde det været helt ny motor …

Jeg er også den mest bil-kyndige i vores forhold, og det er da super spændende når man først begynder at rode med dem :slight_smile: Jeg eeeelsker at rode med min gamle Buick, og man lærer en masse efterhånden :slight_smile: Jeg er også den eneste pige med egen Amerikaner bil i vores tirsdags-cruise gruppe :høhø:
Jeg har dog lavet en “blondine”…jeg glemte at skrue antennen af min hverdagsbil inden jeg kørte den i bilvasken…uuups :tihi:

køleren er nu frostsikret til -21 grader,

den med benzin på en dieselbil, den har min mor lavet, dog omvendt…hun opdagede det da en på tanken højlydt undrede sig over at DET mærke og DEN model var en Dieselbil…ØJ det kan være jeg er arveligt belastet…

ved i hvad, den med diesel i en benzinbil har jeg faktisk prøvet.
min egen firmabil var på værksted og jeg har så lånt en af de andre i firmaets biler og de 2 biler var 100% ens, med kun en forskel som var at min var en diesel og min kollegas var en benziner.
så af vanens magt da jeg skulle tanke brændstof på valgte jeg naturligvis at fylde den op med diesel. hold da op hvor bilen røg vildt bagefter og hakkede og spruttede i motoren, men vi fik tanken tømt igen og bilen kørte lige så fint bagefter.

Er i sikker på at det ikke var benzin i dislen? Ved nyere biler er det nemlig sådanne at slangehovedet på diesel er for stort til at gå i en benzintank, mens benzinslangehovedet sagtens kan gå i en diesel tank.

Min mand har lavet nummeret med at hælde benzin på mine dieselbiler 4 gange :thumbdown:

Behøver jeg at fortælle at jeg ikke har været imponeret af det :tihi:

Heldigvis opdagede han det hver gang han havde fyldt tanken så det eneste der tog skade var stoltheden og pengepungen :høhø:

He he - da jeg hældte sprinklervæske på bilen her til middag, kunne jeg ikke lade være med at tænke på denne tråd.

Behøver jeg fortælle, at jeg sikrede mig 100% inden jeg hældte noget i :tihi: