Kvinders kromosomer

vidste i at kvinder har et kromosom mere end høns ? det er det kromosom der får dem til ikke at gå runft og SK*DE på gulvet. :p-høhø-høhø-høhø

Jep…
For hvem skulle så tørre op:p

Tja…
OG mænd, de hænger i patten, fra de er født, til det er slut… :p:p
Dog er der undtagelser… Når der er bold i fjernsynet-høhø

Havde hørt den før, den må gælde for blodiner -tihi

[quote=Copycat;84199]Jep…

Tja…
Dog er der undtagelser… Når der er bold i fjernsynet-høhø[/quote] muligvis det ved jeg ikke noget om,kan ikke finde på noget der interesserer mig mindre end boldspil…nå jo det skulle da lige være svigermor-muhaha

-LOL-LOL-LOL

Bold ER en fattigmandssport…
22 mand og EN bold… Det er sgu da fattigt… Og NÅR de endelig får bolden, smider, sparker eller kaster de den jo straks fra sig alligevel…-tihi

[quote=Copycat;84207]-LOL-LOL-LOL

Bold ER en fattigmandssport…
22 mand og EN bold… Det er sgu da fattigt… Og NÅR de endelig får bolden, smider, sparker eller kaster de den jo straks fra sig alligevel…-tihi[/quote]Det er jo nemlig det de gør,men jeg glæder mig til den dag kvindefodbold bliver lige som hos mændende ,at de skal bytte trøjer efter kampen-wehu-wehu-wehu-wehu

-LOL-LOL-LOL-LOL

:p:p:p:p

Jeg kan nu godt lide boldspil, men svigermor?? Jooh hun interesserer (heller) ikke mig så meget -muhaha

Og vidste du Gerner, at Y-kromosomet kun er et defekt X-kromosom? :stuck_out_tongue:

Helt rigtig Mega. Øvelse gør mester, derfor skabte gud først manden. -tihi

[quote=Mega;84458]Og vidste du Gerner, at Y-kromosomet kun er et defekt X-kromosom? :p[/quote]hvad hjælper det når i alligevel ikke fordtår at udnytte det-høhø-høhø-høhø

[quote=birtheras;84532]Helt rigtig Mega. Øvelse gør mester, derfor skabte gud først manden. -tihi[/quote] Ja og så skabte han kvinden…og hun har skabt sig lige siden :stuck_out_tongue:

Det tror jeg Claus holder med dig i. -LOL -LOL -LOL

Heldigvis har vi xx og ikke et y som mænd også har. Blødersygdom er jo på y og hvor gamle var vi så - det var vi ikke.

Kvinders hormoner er super-klasse-et… Godt vi har et mere end de høns.

[quote=Copycat;84199]Jep…

Tja…
Dog er der undtagelser… Når der er bold i fjernsynet-høhø[/quote]

Hvad så med mænd der ikke gidder se bold i tv?gggg

[quote=Lonnie;84573]Heldigvis har vi xx og ikke et y som mænd også har. Blødersygdom er jo på y og hvor gamle var vi så - det var vi ikke.

Kvinders hormoner er super-klasse-et… Godt vi har et mere end de høns.[/quote]

Det er kvinder der har størst mulighed for at blive ramt af blødersygdomme…jeg burde vide lidt om det, jeg har selv en mild form for en…

hvorfor dog det, var det ikke bedre hvis de spillede i bikini, se det ville være en ægte publikums tiltrækker-lyside-lyside.

og heldigvis gør de ikke sådan på damelandsholdet i håndbold, for da anja andersen spillede ville det ha været en gyser af rang så-sorry-LOL