Kyler hundehvalpe i floden

http://ekstrabladet.tv/nyheder/112/article1400146.ece

ADVARSEL om at man ser videoen hvor hun smider dem i floden.

Håber godt nok de finder hende!!!

Ej puha, jeg skulle aldrig have klikket på det link :frowning:

Videoen afspiller uden at man skal bede den om det, så den går i gang med det samme.

Åh nej :græde: skulle heller ikke have set den.
Fuck en kælling. Undskyld mit sprog. Det er jo forfærdeligt.
Stakkels vuffer…:græde:

det er sygt, det er f… sygt, for fanden den tøs skal være glad for at jeg ikke kan få fingrende i hende…:rip:

Så meget få sekunder - puha… :græde:
Hun bør sgu selv kastes ud et sted fra hvor hun lige nøjagtig ikke dør - men bare får RIGTIG ondt! Undskyld mig… men æv, hvor gør det ondt at se mennesker mishandle dyr… :ked::mad:
Bare at se hvordan hun lige har spanden med hvalpe og hiver dem op derfra en efter en… puha…

Stakkels små vuffer :ked:

nej !! skulle aldrig have kigget :S gyseligt at hun overhovedet kan holde et SMIL på sine kinder?!!! syg i hovedet (undskyld mit sprog):mad::mad:

:ked::ked::ked::ked::ked::ked::ked::ked:

R.i.P vuffere :rip:

SAY WHAT … ?
-what-what-what-what-what

Jeg skammer mig over min egen race! :ked: :doh: :thumbdown:

Denne gang nægter jeg at tro mine egne øjne…
…At være så gennemført ond - og tilmed filme det.!

Jeg kender ingen ord på noget sprog, som er stærke eller væmmelige nok til at udtrykke mine følelser for dette.!

Jeg kan ikke engang komme på en straf, der er slem nok for sådan en
.

Jeg vil ikke se videoen - Men hvor er det sku en frygtelig verden vi lever i :ked:

Stakkels små hvalpe :ked:

Jeg kan ikke få mig selv til at se filmen, jeg bliver såååå gal og så ked :ked:
Hilsen Lisbeth

Jeg håber at nogen finder frem til hende:rip:

Tænker også på hvem der har filmet det hele:?

Hvordan nogen kan være så gennemført onde er ubegribeligt:fryser:

Tine

Sygt sygt sygt!! :mad:

Hvad pokker sker der i hovedet på sådan en pige? :ked:
Hun er jo fuldstændig vanvittig! Tænk at man kan være så… afstumpet og hjerteløs!
Hun skulle have samme tur! Mennesker som hende bør ikke rende frit rundt - eller i det hele taget have lov at eksisterer! :lynogtorden:

Wow det helt utroligt så mange steder man støder på den her på nettet de sidste 24 timer :open_mouth:

Jeg synes den væreste er ham som kaster hunden ud fra en motorvejsbro :frowning:
Hunden overlevede kort men døde af indre kvæstelser .
Det blev også optaget og lagt på nettet… heldigvis blev personen fange af politiet…

Uhyggeligt. Derfor har jeg også en hund, som blev reddet fra en skæbne i en plasticsæk til døden på en losseplads. Støt de organisationer der arbejder mod disse dyremishandlere. Nogen vil sige, det er umuligt, men for “min” organisations vedkommende har det betydet fokus i hjemlandet, pressedækning og ikke mindst flere lokale dyrlæger og indbyggeres forståelse, at vi “vestlige” råber op.

Men klippet med hende her, er utilgiveligt. Kan godt forstå jagten er sat ind på hende.

Hilsen
Birthe & co

[quote=Bazan;438201]Jeg synes den væreste er ham som kaster hunden ud fra en motorvejsbro :frowning:
Hunden overlevede kort men døde af indre kvæstelser .
Det blev også optaget og lagt på nettet… heldigvis blev personen fange af politiet…[/quote]

Så godt filmen med den søde hund… :ked:

[quote=Natascha;436914]http://ekstrabladet.tv/nyheder/112/article1400146.ece

ADVARSEL om at man ser videoen hvor hun smider dem i floden.

Håber godt nok de finder hende!!![/quote]

Jeg håber så inderligt at de hvalpe er for små til at kunne mærke smerte… Krydser mine fingre for de er omkommet allerede da de ramte vandet… :rip:

Man fandt da frem til hende, der smed en kat i skraldespanden, så jeg håber inderligt, man også finder hende her + personen, der har filmet imens :lynogtorden: