Kylle-krigen

Brita var lige forbi med min bestilling på burgardiner, tæppe og nullerputseng, og så havde hun også lige en pose daggamle kyllinger med. :thumbup:

Thea, Desire og Emil interessere sig ikke for dem. Men de 2 små, Romano synes det er guf, Sille vil lege med den og Elvis synes han vil lære den at flyve :klapper:

Det er ihvertfald ikke sidste gang de skal have det, og så håber jeg, at jo flere gange det bliver præsenteret, jo mere interesse får Thea, Emil og Desire.

Ja, det ser jo så sandelig ud til at de hygger sig med det… men bliver det ikke noget gris? Jeg kan jo se, at den ene har det med oppe i kradsetræet?

Jo hvis de leger med det, er det noget gris. Men Romano som sidder i kradsetræet er netop en ny killing herhjemme, og hvis han føler sig mest sikker der, tja så er det der han får det serveret. :slight_smile:

De katte som har boet her længe, fik det udenfor. Desire som ankom sammen med Romano fik den i soveværelset, for der føler hun sig mest tryg lige nu. Men hun slikkede kun lige på den et par gange, og viste så ikke mere interesse. :høhø:

:klapper: :klapper: :klapper:

Fantastiske billeder.

Især det sidste, hvor kyllingen igen kan flyve ?!

-what

Har mittekatten healer-evner ???

Kan han vække de døde til live igen ???

Ham må i Nyhederne ASAP.

:høhø::høhø::høhø:

Jo, det er et frygteligt svineri adr Jeg ser rigtig meget frem til at få banket en løbegård op, så de kan få dem serveret derude. Æggeblomme på gulvtæppet er ikke lækkert - heller ikke selvom det kun er et midlertidigt tæpper :wink:

Tak for et herligt grin. Hvor er det bare nogle rigtig sjove billeder :høhø:

[quote=Therese;232983]:klapper: :klapper: :klapper:

Fantastiske billeder.

Især det sidste, hvor kyllingen igen kan flyve ?!

-what

Har mittekatten healer-evner ???

Kan han vække de døde til live igen ???

Ham må i Nyhederne ASAP.

:høhø::høhø::høhø:[/quote]

Tja healer evner har alle mine katte, for er jeg trist, så er de der med det vuns og gør mig glad. :rock: Elvis nok især for han har jo det lille tilnavn af “DET HVIDE SPØGELSE” :tihi:

[quote=Therese;232983]:klapper: :klapper: :klapper:

Fantastiske billeder.

Især det sidste, hvor kyllingen igen kan flyve ?!

-what
[/quote]

Jamen Therese - det er altså også en Pip ved du nok - sådan en kan sagtens flyve -engel :høhø:

DaneX - da jeg boede i lejlighed med gulvtæpper i stuen og værelser fik mine kyller på køkkengulvets linoleum, som kunne vaskes af bagefter.

Ha ha, hvor de hygger :thumbup:
Jeg kunne godt tænke mig at gi’ mine nogen, men aner ikke om det er noget de gider.