Kyllinger bliver serveret

Kattene fik i dag, for første gang, serveret daggamle kyllinger. Så vil lige dele et par billeder med jer.

Det ser godt nok farligt ud :tihi:

:rock: kyllegilde…DÈT ved man hvad er :tihi:
Her er der inhalèret 30 i formiddags
Dine misser er enormt dygtige ISÆR når man tænker på de er nybegyndere :rock:

Dygtige misser, der ved hvad en kylle skal bruges til.
Her er der også fest når jeg råber kylle kylle. Så kommer alle vore katte straks og vores tilløber har også fundet ud af kyller er godt.
Igår smed Mogens 3 kyller ud til vores tilløber kat og tænk det lykkedes ham at få alle tre med op bag buskene på en gang.
Her inde spiser selv gamle næsten tandløse Otto kyller med stor begejstring.
Knus Elin

Synes det er flot de spiser dem første gang de bliver serveret :ok:

Det kunne mine lære noget af :tihi:

Ja de ser vidst mere dygtige ud, end de egentlig er… :tihi:
Det er kun den røde Titio der spiste 2 ud af 3 kyller, Sardor (Blå) sad mest og kastede rundt med den, og de andre 2 gad knap snuse til dem.
Men mon ikke de lærer det med tiden, ellers gør det nu ikke noget hvis Titio får en ekstra kylle eller 2.

Jeg læste titlen som “Killinger bliver serveret” :besvimer:

Men de ser da godt nok ud til at nyde kyllingerne :smiley:

Det virker nu som om Sardor (den smukke mis) syntes det er fornøjeligt, og det er jo også¨en vigtig ting :rock:

:rock:

Sådan missere!!!
Jeg venter også på en ladning kyller til rovbæsterne herhjemme. Er noget så spændt på at se hvad min egen kat siger til sådan en æggeblomme med fjer på.:tihi:

[quote=Vivi_Fletcher;385636]Synes det er flot de spiser dem første gang de bliver serveret :ok:

Det kunne mine lære noget af :tihi:[/quote]

Tålmodighed Fifi…nu er alle mine “næsten” med ved kyllingemåltidet.
Jeg mangler stadig Mette-pige og Anders.
De har nu fået kyller hver dag i 3 uger. :slight_smile:

dyyyyyyygtige misser :yatta:

sikke dog nogle dygtige misser, især ham der bare gik til fadet med det samme.

her er det endnu kun blevet prøvet en gang, de snusede og så gik de ellers en stor bue udenom dem den næste time, og jeg pivskid kunne ikke få mig selv til at skære de der små søde kyller i stykker.

men her skal vi også nok lære det, mig og misserne, elllers må du lige komme med nogle if til hvordan det lykkedes :tihi:

Fantastiske billeder - tusind tak for at du deler dem med os :rock:

Knus Gitte

:slight_smile: sjovt at se, tak for det:ok:

Hvor er de dygtige! Mine gider stadig ikke spise dem, de leger kun lidt med dem og kaster dem op i luften… Men så får de da trænet deres jagtinstinkt :tihi: