Kyllinger i træerne

Jeg hængte en kylling op i træet for at udfordre misserne lidt. De kunne ikke helt greje at få den ned, indtil Mercedes kom og viste, hvordan det skulle gøres, og HAPS - væk var hun med den :høhø: - og man siger ellers, at maine coons er dumme, men når der er kyllinger i farvandet, så giver hun ikke så let op!

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper: Hvor er hun bare super dygtig…god pige :stuck_out_tongue: Super billedeserie du har fået taget :thumbup:

Hehe, ja de der kyller er bare super sjove at lege med, synes misserne :smiley:

Fed aktivering af kattene. :thumbup:

FED billedserie!!!

Aktivering og aktivering, den nåede ikke at hænge der i 5 min, før hun var smuttet med den. Man skal altså ikke lege med maden ifølge hende, den skal bare SPISES! Selvom de andre var nu godt nok aktiverede :wink:

Sådan en kylling i snor kan i øvrigt bruges på samme måde som en Da Bird - og så er den billigere :smiley:

Skønne billeder af nogle smukke misser (og en enkelt klog maine coon :tihi:)
Dejligt at se nogen må arbejde for føden.:slight_smile:
hilsen Lisbeth

Hang I ikke bare en ny en op? :tihi:

Det må blive en anden dag :slight_smile: Jeg havde kun taget 2 op, da det ikke er dem alle, der gider spise dem - de er sjovere at lege med, og den anden var Ochta i gang med at fortære.

-LOL-LOL Hvor godt.

Ha ha, flotte billeder af dine skønne katte :thumbup:
Ih hende Mercedes vil jeg gerne låne, så hun kan lære mine katte at spise kyller :smiley:

Men den slår garanteret hårdere :høhø:

Fine billeder :thumbup:

Er det et meget lille træ eller noget meget store missere?

Begge dele :wink:

Tak for de skønne billeder Jane.

Jeg har 5 Maine Coons.
Ikke èn eneste af dem er dumme…

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :vandski::toiletlaesning::havevanding::pianist:-lazykitty

Hehe! Det var også det jeg tænkte…de er super dejlige! Håber Krøller bliver ved med at vokse så han kan blive lige så stor…:wehuu: