Kysser du din(e) kat(te)?

Det gør jeg :inlove: Dog ikke på munden…

Jeps, det kan jeg slet ikke lade vær med…
Men kysser dog heller ikke på munden…

Jo det gør jeg, mange gange om dagen enda. Kan da slet ikke alde være med det - dog ikke på munden

MVH
Gitte

jada, selvfølgelig kysser jeg på misserne, især trixie bliver kysset på meget tit eller dvs trixie kysser på os, hun deler gerne våde kattekys ud. gaia er ikke så meget for kys på trynen og munden, så hun får mest kys i panden, men kan vi snige os til et trut på hendes mund så gør vi det.
syntes det er så hyggeligt med kattekys

selvfølgelig gør jeg da det :møz::kitty::klappekat:

Jamen kan da slet ikke lade være…især “sangerne” og “detektiverne” høster mange møsser. Misserne ææælsker at kysse og blive kysset :inlove::inlove::inlove:

Ja det gør jeg da, feks. på hovedet mellem ørerne :).

de får så mange kys de vil have…

Ja…det gør jeg og det er lige så jeg kan spytte hår bagefter :høhø:

Ja, det gør jeg - og især Ferina er ødsel med at give nogle våde snavere tilbage :høhø::høhø::høhø:

Ja, tit. Amidale er den som bedst kan lide det. :slight_smile: De får hver dag kys på toppen af hovedet. :smiley:

Selvfølgelig gør jeg det, det kan man jo slet ikke lade være med :D!

selvfølgelig :smiley: alle andre steder end i r*ven :høhø:

Yashas verden ville da gå i grus, hvis ikke han fik sine morgen, eftermiddags og godnatkøssere :uha:

Selvfølgelig… Nando kommer selv hen med hans lille mund og vil kysses, også får mine hænder lige et vasketur bagefter.
Jeg er åbenbart ikke så god til at holde mig selv ren hehe.

Alle mine dyr bliver kysset på, selv papegøjerne.

[QUOTE=12345;696310]
Alle mine dyr bliver kysset på, selv papegøjerne.[/QUOTE]

herhjemme bliver alt dyr også kysset på - selv de små hamstere… Rotterne kræver det jo ligefrem :tihi:
Men kattene er nok dem, som får flest…

Ja da :slight_smile:

Herhjemme får de alle sammen en masse møssere om morgen :slight_smile:
Ares bliver fornærmet hvis han ikke får et møs som han plejer

Selvføgelig gør jeg da det :love2:.

Tarzan gav gerne en en møsser på munden hvis han ikke syntes jeg gav ham nok opmærksomhed :klappekat:

Ja det hænder da :smiley:

Det er da svært at lade være :smiley:

hele tiden, altid, hvor som helst, når som helst :smiley:

og jeg kan skam også spytte hårboller ud :slight_smile: