Kysser du din(e) kat(te)?

Ja det gør jeg !!! dog ikke på munden … men mellem ørene/panden

Ja da, de bliver kysset på hver dag, flere gange om dagen
Bambina er nok den der høster flest kys, for hun er den der putter med mig i sengen, men Gimpen er den jeg kysser mindst på … hun er jo dronningen i huset, så lidt respekt er jeg nødt til at vise :høhø:
Selv vildkatten, Bølle-Far, har fået de første kys, plantet mellem ørene … det var stort at nå så langt :love2:

Jep - Buster får masse af møsser - mest omkring ørerne…

Både hund og kat (og mand) får møzzer her i huset og alle giver glædeligt tilbage :wink:

Ja mine katte får masser af kys :tihi::hjerte: Kan da slet ikke lade være de er så dejlige:love2:

Hele tiden - og nu har jeg endelig fået en kat som også kysser mig, hold op det er dejligt :hjerte:

Ja, da. Mest oven på hovedet, hvor man ikke får så meget hår i munden. :slight_smile:

Helt sikkert. Mange gange om dagen. Abyerne forventer det og kommer selv hen og sænker hovedet, så jeg kan plante et mellem deres ører :høhø: Mens jeg i højere grad skal snyde mig til at gøre det på Magic :slight_smile:

Selvfølgelig! Lilly vil helst selv bestemme hvornår hun får sine, mens Sparta-drengen bliver kysset hele tiden.
Dog er det kun mig der kysser misserne herhjemme, min kæreste synes det er noget pjat :slight_smile:

Jeg elsker at kysse Ebony på hendes fine tykke hamster-kinder … ja, “kinder” er det jo egentlig ikke, men det minder de mig altså om, når jeg kysser hende lige dér, hvor knurhårene sidder.
Men hun får også kys i panden, mellem ørerne og på de “rigtige” kinder.
Iuppans lille killinge-fjæs egner sig endnu ikke til “hamster-kindekys”, men hun får ofte næse-nus i hele ansigtet.

  • Begge mine katte kvitterer med at vaske mig flittigt i hele hovedet og der er ikke meget, der er mere hyggeligt. :hjerte:
    Skidt pyt med hvor de sidst har slikket sig, mit ansigt kan da vaskes. :stuck_out_tongue:
    Hårboller kender jeg ikke til, måske lige bortset fra, når Iuppan synes at hun skal stange mig i hovedet og gnide kind … det er uundgåeligt at få et ansigt fuldt af pels og på et eller andet tidspunkt havner i næsen og bliver til et nys, eller et andet uhensigtsmæssigt sted. Men det er en lille pris at betale.

Ofte, mest mellem ørerne - og ikke på munden… :slight_smile:

aldrig… og kommer heller aldrig til det … shame on me!

:inlove:Jaaaaaaaaah, kan slet slet slet ikke lade være og vil heller ikke undvære det. :inlove:

Gucci vil gerne nysses på panden og mellem ørene… Og han nysser KUN på mig, når han tror jeg sover:tihi:. Så til en god morfar i sofaen eller om natten, får jeg dutte-nyssere:wehuu:

Balloo elsker nysser. På panden, mellem ørene, på kinderne, på det øverste af snuden… Ja overalt egentlig:tihi:. Og han nysser tilbage. Og slikker lidt (ikke meget - men lige sådan 4-5 gange) og borer, skubber og dutter hvor han kan komme til det og når han kan komme til det:wehuu:

høhøhøhø :høhø::høhø::høhø:

Ja massere af kys, også på munden.

Ork ja. Over det hele (minus rumpen)

her bl’r både katte og rotter overkyssede ved enhver lejlighed :smiley:

your loss, om end jeg ikke begriber at du kan lade være

Kysser hele tiden, og de syntes sikkert jeg er belastende hihi
Men ikke på munden men på næseryggen eller panden :slight_smile:

Jeg gør også. Sjove er så når min kæreste kysser Filur bliver Filur helt pinligt berørt(jo det kan en kat godt blive og når man ser det er man ikke i tvivl LOL) han kysser da ikke med drenge NÅ

Mangler enig igen, igen, har ellers lige haft knapperne andre steder :?

Her kysses også i stor stil også på munden. Charley har lært at sidde pænt, give pote og kysse på munden, når han skal ha’ mad.
(Chili kan ‘bare’ sidde pænt)

:slight_smile: